ترتیب کارهایی که باید در سفارش بازی های ویدیویی انجام داد چیست؟
1.مفهوم:
ایده های اصلی را که بازی شما را منحصر به فرد و جالب می کند، یکپارچه کنید. با فرض اینکه کار تمام شود، چرا بازی شما را به جای یک بازی دیگر که همزمان عرضه می شود یا یک بازی با امتیاز بالا که به تازگی 80 درصد تخفیف در فروش داشته است، بخرم؟
2.پیشتولید:
سیستمهای اصلی/جدید خود را نمونهسازی کنید، در حالی که در همان زمان اولین پاس خود را از هر روایتی بنویسید و هنر مفهومی و جهت هنری کلی را ردیف کنید.
3.تولید:
همه چیز را بسازید. سطوح، هنر، صدا، fx، نسخه های واقعی مکانیک، و بقیه مواردی که آن را تبدیل به یک بازی می کند. این به طور معمول در یکی از دو سبک انجام می شود:
به طور کلی همه چیز را به شکل خشن بسازید. سپس تمام محتوا را برای ارتقای سطح کیفی بعدی انجام دهید.
تولید را به قطعات مجزا تقسیم کنید (مثلاً 1/3) و قبل از اینکه به قسمت بعدی بروید، هر کدام را به کیفیت حمل و نقل نزدیکتر کنید.
4.آلفا:
کل بازی شما وجود دارد، اما ناهموار، باگ است، و برخی از بیت ها برای بازی یا نگاه کردن ضعیف تر هستند. برش دهید، مرتب کنید، تغییر دهید، آزمایش کنید و سعی کنید هر کیفیتی را که می توانید از بازی خارج کنید.
5.بتا:
مداد پایین (در تئوری) در مورد چیزهای جدید. چیزی جز رفع اشکال نیست.
6.انتشار:
(در زمان های قدیم کار شما در اینجا تمام می شد) اکنون به کار DLC بروید. کاربران را تماشا کنید و مشکلات مهمی را که جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد برطرف کنید.
- ۰۰/۰۸/۲۵