یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

۱۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چه بازی‌ها و هنرمندانی به عنوان بزرگ‌ترین الهام‌بخش شما در دوران رشد در ایران بوده‌اند؟

اولین برخورد من با بازی های ویدیویی در دوران کودکی ام بود که پدرم برای من و خواهرانم یک Atari-2600 خرید. بنابراین اولین بازی هایی که من را طلسم کردند عناوینی مانند Pac-man، Donkey Kong، Keystone Kapers و غیره بودند. وقتی بزرگ شدم و تصمیم گرفتم هنرمند باشم، عاشق آثار هنری دو بعدی شدم، بنابراین بیشتر بازی هایی که الهام بخش بودند. من بازی های دو بعدی بودم می توانم Braid، Machinarium، Lumino City و موارد دیگر را نام ببرم که هم از طراحی بازی و هم از هنر من الهام گرفته اند. اخیراً از Inside و Overwatch بسیار لذت بردم. Overwatch یک بازی متفاوت در لیست من است، اما من عاشق مبارزات رنگارنگ هستم. میازاکی، تیم برتون و سیلوین شومت هنرمندان صنعت انیمیشن هستند که بیشترین الهام را به من دادند و من همیشه فضای موجود در آثار آنها را تحسین می کنم.و بهترین استودیو های بازی سازی در ایران وجود دارند.

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

گیم پلی

گیم پلی اصلی در تمام حالت های بازی شامل کنترل یک شخصیت با توانایی های منحصر به فرد برای کشتن شخصیت های غیر بازیکن و حریفان برای کسب تجربه و طلا است، با استفاده از تجربه برای باز کردن توانایی های شخصیت یا افزایش بیشتر قدرت آن، و طلا برای خرید اقلام در فروشگاه (که بسته به کالای خریداری شده ویژگی های خاصی را تغییر می دهد).

سپس بازیکنان هماهنگ می شوند تا سازه های دفاعی دشمن به نام برجک ها را از بین ببرند و با تخریب ساختمان اصلی، واقع در پایگاه تیم دشمن، پیروزی به دست می آید. مکانیک های گیم پلی خاص بسته به حالت بازی انتخاب شده متفاوت است.

تجربه و طلا نیز در طول مسابقات به دست می آید که در حساب های بازیکنان اعمال می شود.

حساب ها از سطح 1 شروع می شوند و سطح 15 حداکثر سطح است. با افزایش سطح، کاربران جوایز درون بازی دریافت می کنند. ارتقاء سطح همچنین توانایی های احضار کننده خاصی را باز می کند که می تواند برای هر قهرمانی که احضار کننده استفاده می کند اعمال شود. طلا را می توان برای اهداف مختلفی مانند خرید قهرمانان جدید استفاده کرد.

حالت های بازی

دره پادشاهان

خواستگاری رتبه بندی شده

نبرد چانگپینگ

Mohist Mechatech

 

حالت های بازی

در این بخش، حالت‌های بازی متعددی وجود دارد که شامل علاقه‌مندان و روش‌های بازی جالب است.

درگیری بی نهایت

درگیری سرزمین رویایی

شطرنج

نبرد کوه آتشین

مبارزه با کلون

 

شخصیت ها

بازیکنان می‌توانند بین طیف گسترده‌ای از قهرمانان، هر کدام دارای توانایی‌های خاص، پوسته‌های آرایشی و داستان‌های پس‌زمینه، یکی را انتخاب کنند. آنها به طور کلی به عنوان: تانک (مبتنی بر دفاع)، جنگجو (مبارزه نزدیک)، Assassin، Mage (آسیب جادویی)، آرچر (آسیب فیزیکی دوربرد) و پشتیبانی طبقه بندی می شوند. این قهرمانان معمولاً از فولکلور، اساطیر یا موجودات افسانه‌ای سرچشمه می‌گیرند، و دیگران از آثار ادبی، تلویزیونی/فیلم‌ها و حتی دیگر قهرمانان درون بازی (بر اساس فولکلور داخلی بازی) می‌آیند.

علاوه بر این، تنسنت با شرکت بازی سازی ژاپنی SNK همکاری کرد تا Mai Shiranui از سری Fatal Fury و The King of Fighters و Charlotte، Ukyo Tachibana، Nakoruru و Haohmaru از سری Samurai Shodown به عنوان شخصیت های مهمان در Honor of Kings حضور داشته باشند. به طور مشابه، Gongsun Li، شخصیتی از Honor of Kings، نیز به عنوان یک شخصیت مهمان قابل بازی در بازی مبارزه ای SNK در سال 2019 Samurai Shodown ظاهر شد.بازی های جنگی و امپراطوری زیاد دیگری ساخته شده که از نمون های آن بازی پادشاهان جهان 2 را میتوان نام برد.

مدل درآمد

در سال 2016، این بازی روزانه بیش از 50 میلیون کاربر فعال و بیش از 200 میلیون کاربر ثبت نام کرده بود. این بازی در سه ماهه آخر سال 2016 10.4 میلیارد ین (1.61 میلیارد دلار) به دست آورد. در نوامبر 2016، Honor of Kings در جشنواره سرگرمی پان چین 2016 "لیست ارزش شاخص IP چین - لیست 10 بازی برتر" در صدر قرار گرفت. در ماه مه 2017، این بازی به پردرآمدترین بازی موبایل در جهان تبدیل شد. 160 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. در ماه مه 2017، سرگرم کننده لو هان به عنوان سفیر بازی انتخاب شد. در ماه فوریه 2019، بازی یک میلیارد دلار درآمد داشت. در سال 2020، این بازی بیش از 2.45 میلیارد دلار فروش داشت و به پردرآمدترین بازی سال تبدیل شد. Honor of Kings در سال 2017 حدود 50 درصد از درآمد بازی های تلفن همراه Tencent را به خود اختصاص داد و در آوریل 2017 حدود 3 میلیارد ین درآمد ناخالص (435 میلیون دلار) داشت. در ژوئن 2017، شرکت تحلیلی APP Annie گزارش داد که Honor of Kings با درآمد حاصل از درآمد سه ماهه اول این بازی به 1.76 میلیارد دلار، بازی موبایل شماره 1 (به استثنای بازی‌های اندروید) در جهان است. یک پوست قهرمان آرایشی از ژائو یون نیز در یک روز 22 میلیون دلار فروخته شد. در آن زمان، تنسنت 200 میلیون کاربر ثبت نام شده با 50 میلیون کاربر فعال روزانه را گزارش کرد. این بازی در سه ماهه دوم سال 2017 911 میلیون دلار فروش داشت. بین سه ماهه آخر سال 2016 تا سه ماهه دوم سال 2017، این بازی 4.281 میلیارد دلار فروش داشت. در پاسخ به روز عزای ملی تعیین شده در 4 آوریل 2020 توسط چین برای کسانی که جان خود را از دست داده اند یا در اثر همه گیری COVID-19 درگذشته اند، همه بازی های Tencent یک تعلیق 24 ساعته خدمات را اعلام کردند. افتخار پادشاهان.

 

 

 

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

نکته ای که در مورد فناوری وجود دارد این است:

هرچه بیشتر در اطراف باشد، افراد بیشتری به آن دسترسی خواهند داشت. به عنوان مثال، 10 سال پیش، هیچ کس بدون دانش برنامه نویسی رویای ایجاد یک استودیو بازی سازی و وب سایت را نداشت. اکنون همه می توانند آن را در چند دقیقه انجام دهند. حتی می توانید به همین روش یک اپلیکیشن گوشی هوشمند بسازید!

پس در مورد ایجاد بازی های کامپیوتری چطور؟

خوب بله، به نظر می رسد که ما به سرعت به آنجا می رسیم. در حال حاضر راه حل های بیشتر و بیشتری برای مبتدیان کامل وجود دارد که هرگز در زندگی خود یک خط کد ننوشته اند. به نظر شما خوب است؟ عالی! بیایید با فهرست مطالب سریع شروع کنیم.

چگونه باید موتور بازی خود را انتخاب کنم؟ از آنجایی که شما اینجا هستید، فرض می کنیم می دانید که موتور بازی یک نرم افزار یا برنامه اختصاصی برای ایجاد بازی است. همچنین می دانید که باید آنها را دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید. به طور کلی، آنها 4 نوع ویژگی اصلی را ارائه می دهند:

1.قالب های کامل بازی:

شما اساسا یک بازی آماده دریافت می کنید. شما فقط جزئیات جزئی را تغییر می دهید. مثلاً برای تغییر رنگ آسمان، آثار هنری خود را وارد کنید یا چند نوار لغزنده را حرکت دهید.

2.کشیدن و رها کردن:

استفاده بسیار آسان – بدون نیاز به کدنویسی. این به شما امکان می دهد رویدادها یا ویژگی ها را با انتخاب آنها از یک لیست loooooong ایجاد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک ویژگی «solid» را به یک پلتفرم اضافه کنید تا مطمئن شوید که شخصیت شما از آن عبور نمی‌کند.

3.برنامه نویسی بصری:

این به شما امکان می دهد توابع مختلفی را انتخاب کنید که کد را بدون نیاز به اسکریپت تکرار می کنند. آنها قدرتمندتر از موتورهای کشیدن و رها کردن هستند و برای درک ویژگی های آنها به زمان بیشتری نیاز دارید. با این حال، آنها یک راه عالی برای شروع درک چگونگی کارکرد کد بدون تایپ کردن چیزی هستند.

4.کد نویسی:

برخی از موتورهای بازی از زبان برنامه نویسی خود استفاده می کنند و سعی می کنند تا حد امکان آن را برای مبتدیان آسان کنند. این یک راه عالی برای یادگیری نحوه کدنویسی است، به خصوص اگر می خواهید بعداً بازی های پیچیده را توسعه دهید. دیگران به زبان های اسکریپت نویسی معروف تکیه می کنند و تسلط بر آنها به شما امکان کنترل کامل بر بازی را می دهد، مهم نیست چقدر پیچیده باشد.

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

سفارش بازی

ترتیب کارهایی که باید در سفارش بازی های ویدیویی انجام داد چیست؟

1.مفهوم:

ایده های اصلی را که بازی شما را منحصر به فرد و جالب می کند، یکپارچه کنید. با فرض اینکه کار تمام شود، چرا بازی شما را به جای یک بازی دیگر که همزمان عرضه می شود یا یک بازی با امتیاز بالا که به تازگی 80 درصد تخفیف در فروش داشته است، بخرم؟

2.پیش‌تولید:

سیستم‌های اصلی/جدید خود را نمونه‌سازی کنید، در حالی که در همان زمان اولین پاس خود را از هر روایتی بنویسید و هنر مفهومی و جهت هنری کلی را ردیف کنید.

3.تولید:

همه چیز را بسازید. سطوح، هنر، صدا، fx، نسخه های واقعی مکانیک، و بقیه مواردی که آن را تبدیل به یک بازی می کند. این به طور معمول در یکی از دو سبک انجام می شود:

به طور کلی همه چیز را به شکل خشن بسازید. سپس تمام محتوا را برای ارتقای سطح کیفی بعدی انجام دهید.

تولید را به قطعات مجزا تقسیم کنید (مثلاً 1/3) و قبل از اینکه به قسمت بعدی بروید، هر کدام را به کیفیت حمل و نقل نزدیک‌تر کنید.

4.آلفا:

کل بازی شما وجود دارد، اما ناهموار، باگ است، و برخی از بیت ها برای بازی یا نگاه کردن ضعیف تر هستند. برش دهید، مرتب کنید، تغییر دهید، آزمایش کنید و سعی کنید هر کیفیتی را که می توانید از بازی خارج کنید.

5.بتا:

مداد پایین (در تئوری) در مورد چیزهای جدید. چیزی جز رفع اشکال نیست.

6.انتشار:

(در زمان های قدیم کار شما در اینجا تمام می شد) اکنون به کار DLC بروید. کاربران را تماشا کنید و مشکلات مهمی را که جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد برطرف کنید.

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

شرکت بازی سازی

بهترین شهرها برای مشاغل توسعه بازی های ویدیویی

هنگامی که ذهن خود را باز کنید، نمی توان گفت که حرفه بازی های ویدیویی شما ممکن است شما را به کجا برساند. اگر به دنبال شغل جدید و تاسیس شرکت بازی سازی برای ساخت بازی های ویدیویی هستید، امیدوارم به طور جدی به این فکر کرده باشید که کدام شهرها در سراسر جهان را در جستجوی خود قرار دهید.

چرا؟ زیرا اگرچه بیش از 2000 استودیو بازی سازی در سراسر جهان وجود دارد، اما همه شهرها برابر نیستند. وقتی صحبت از توسعه بازی می شود، برخی به وضوح از بقیه جدا هستند.

آن‌ها به‌عنوان «محل‌های توسعه بازی» شناخته می‌شوند، زیرا بیش از هر استودیوی توسعه‌دهنده بازی‌ها – و مشاغل بازی‌های بیشتری – دارند.

هر کجا که در حال حاضر زندگی می کنید، باید به فکر رفتن به یک مرکز توسعه بازی های ویدیویی باشید. در واقع، شهری که در آن شغل بعدی خود را پیدا می کنید، ممکن است مهم ترین تصمیمی باشد که در کل حرفه خود می گیرید. در اینجا دلیل است.

چرا باید به یک مرکز توسعه بازی برویم؟

وقتی می توانید در یک استودیوی توسعه دهنده بازی در یک شهر ساحلی آفتابی مانند تامپا، فلوریدا کار کنید، چرا به شهری غرق باران مانند سیاتل، واشنگتن نقل مکان کنید؟

پاسخ این است، زیرا تامپا خانه تنها 3 استودیوی بازی است، در حالی که سیاتل با بیش از 30 استودیو بازی پراکنده است. (سیاتل همچنین مملو از صدها مغازه تریاکی خوشمزه است، اما این مهم نیست.)

دلایل خوبی وجود دارد که چرا می خواهید در یک شهر توسعه دهنده بازی ها زندگی و کار کنید:

امنیت شغلی توجه کنید که من نگفتم امنیت شغلی.

صنعت بازی‌های ویدیویی می‌تواند بی‌ثبات باشد و اخراج‌ها در هر استودیو بازی ممکن است بدون اطلاع قبلی اتفاق بیفتد، بنابراین امنیت شغلی همیشه بالا نیست. اما وقتی در شهری زندگی می‌کنید که دارای دوازده یا چند استودیوی بازی‌سازی دیگر است، اگر اخراج شوید، سریع‌تر و آسان‌تر می‌توانید شغل جدیدی پیدا کنید.

توسعه دهندگان در شهرهای داغ اغلب در چند روز پس از اخراج در مشاغل جدید استخدام می شوند، گاهی اوقات حتی بدون نیاز به درخواست. اکنون این امنیت شغلی است.

تمرکز استعداد.

از آنجایی که شهرهای داغ دارای مشاغل بازی زیادی هستند، صدها توسعه دهنده بسیار با استعداد را جذب می کنند. این برای شما چه معنایی دارد؟ این بدان معنی است که، به خصوص اگر در این صنعت تازه کار هستید، می توانید با برخی از با استعدادترین توسعه دهندگان جهان کار کنید - و از آنها یاد بگیرید.

اندازه باعث رشد می شود.

وقتی گروهی از افراد شروع به فکر کردن در مورد اینکه کجا یک استودیوی بازی سازی جدید باز کنند، یکی از مهمترین ملاحظات آنها این است که به راحتی افراد با تجربه و با استعداد را برای استخدام پیدا کنند. هات‌ب‌های توسعه‌دهنده بازی بیش از هر جای دیگری توسعه‌دهنده دارند، بنابراین معمول است که استودیوهای توسعه‌دهنده جدید در شهرهای داغ راه‌اندازی شوند. این به معنای فرصت های شغلی بیشتر برای شماست.

 

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

بازی‌های استراتژی بزرگ یک زیرژانر در حال ظهور از بازی‌های استراتژی هستند که معمولاً دوره‌های طولانی تاریخ (یا اگر علمی تخیلی، زمان) را در بر می‌گیرند و لایه‌های پیچیده زیادی را در بر می‌گیرند که بازیکنان باید با آن‌ها مبارزه کنند. این فقط پیروزی در آن جنگ یا راه اندازی این معدن نیست. شما باید زیرساخت ها را توسعه دهید، خط مشی تعیین کنید و پویایی های داخلی را در دراز مدت مدیریت کنید.

 

این ژانر اغلب شامل کاوش در نقشه به منظور درک بهتر منابع تحت فرمان شما و موقعیت دشمنان و دوستانتان است. خطوط هنگام جدا کردن لبه‌ها محو می‌شوند، اما به طور کلی روی بازی‌های استراتژی بزرگ حساب کنید تا مدیریت گروه خود را به بخش اصلی تجربه تبدیل کنید.

آنها اغلب با ژانرهای دیگر در بازی های استراتژی، به ویژه بازی های 4X همپوشانی دارند، اما یک تفاوت اساسی می تواند در کادربندی باشد. برای مثال، بازی‌هایی مانند Civilization، معمولاً بر مدیریت منابع نظامی به‌ویژه تأکید می‌کنند و مکانیک‌های دیگر در نقش پشتیبانی قرار می‌گیرند.

همچنین می تواند به همان اندازه که تعاریف پذیرفته شده چیست و یک بازی چگونه به بازار عرضه می شود، موردی باشد. در هر صورت، این قطعاً ژانری است که ارزش بررسی جزئیات بیشتری را دارد.

بازی های استراتژی بزرگ

اینها برخی از بهترین بازی های استراتژیک در حال حاضر هستند:

پادشاهان صلیبیIII

 Crusader Kings II  (رایگان برای بازی) 

اروپا یونیورسالیس IV

قلب های آهن IV

استلاریس

Total War: Three Kingdoms

Total War: Warhammer II

The World Empires Online Game 

Total War: Rome II

میدان افتخار: امپراتوری ها

جهان های دور: کیهان

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

امپراتوری خود را جعل کنید

History of the World یک بازی فتح حماسی است که در بحبوحه ظهور و سقوط امپراطوری های قدرتمند اتفاق می افتد. هر بازی از طلوع تمدن تا قرن بیستم را در بر می گیرد زیرا شما فرماندهی تمدن های تاریخی را به دست می گیرید و نفوذ خود را در سراسر جهان گسترش می دهید. هر چه قلمروهای بیشتری را ادعا کنید، امتیاز بیشتری کسب می کنید، اما اگر می خواهید بزرگترین امپراتوری را بسازید، باید رقبای خود را بیرون کنید. این نسخه بازسازی شده از تاریخچه جهان که در ابتدا در سال 1991 منتشر شد، گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی اصلی را حفظ می‌کند و در عین حال آن را با یک تابلوی تصویری زیبا و اجزای جدید فوق‌العاده وارد عصر مدرن می‌کند. نیروهای خود را مارشال کنید و دشمنان خود را شکست دهید. در پایان بازی، تنها بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، نام جاودانه خود را در تاریخچه تاریخ ثبت خواهد کرد!

از بازی های دیگر در این سبک میتوان به بازی The World Empires Game اشاره کرد.

بازنویسی تاریخ

شما یکی از چهل امپراتوری تاریخی را برای کنترل در طول هر یک از پنج دوره تاریخ جهان انتخاب خواهید کرد و همه آنها ملاحظات استراتژیک خود را دارند. هر امپراتوری دارای تعداد ارتش های شروع کننده، قلمرو شروع و توانایی های منحصر به فرد خود است که به تعیین مسیر عمل شما در آن دوره کمک می کند. شما ممکن است به عنوان مصری ها روی تأمین منابع برای ساختن بناهای تاریخی تمرکز کنید، یا می توانید کارتاژنی ها شوید و مخالفان خود را زیر پای رعد و برق فیل های جنگی خود زیر پا بگذارید. هر تمدنی را که انتخاب کنید، اقدامات شما در یک دوره به دوره بعدی منعکس می شود. هرکسی که بتواند بهترین استفاده را از ویژگی های منحصر به فرد تمدن خود ببرد، خود را در طول اعصار به حکومت می رساند.

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

8 تا از بزرگترین امپراتوری های جهانی

 

امپراطوری پارسی

پادشاهی که تحت رهبری کوروش بزرگ به وجود آمد که به امپراتوری هخامنشیان نیز معروف است از ایران تا آسیای مرکزی و مصر امتداد داشت.

 

سلسله هان

سلسله هان چین که در سال 206 قبل از میلاد تأسیس شد، بیش از 400 سال دوام آورد و از چین به ویتنام و کره گسترش یافت.

 

خلافت اموی

سلسله اموی که پس از مرگ محمد در سال 632 پس از میلاد تأسیس شد، بیش از 4 میلیون مایل مربع وسعت داشت و امپراتوری آن را به یکی از بزرگترین امپراتوری های تاریخ تبدیل کرد.

 

امپراتوری مغول

یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری‌های زمینی پیوسته در تاریخ، امپراتوری مغول در قرن 13 و 14 میلادی گسترش یافت. از مجموعه ای از قبایل کوچ نشین در آسیای مرکزی برخاسته و در اوج خود از آسیای مرکزی تا اروپای مرکزی و تا دریای ژاپن گسترش یافته است. شناخته شده ترین رهبر امپراتوری چنگیز خان بود که این امپراتوری را در سال 1206 میلادی تأسیس کرد.

 

امپراطوری عثمانی

در اوج خود، بین قرن‌های 16 و 17 میلادی، امپراتوری اسلامی سلیمان باشکوه بخش‌هایی از سه قاره را در بر می‌گرفت: اروپای جنوب شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا. امپراتوری عثمانی در سال های اولیه قرن بیستم فروپاشید.

 

امپراتوری اسپانیا

در اوج خود، در اواخر دهه 1700، امپراتوری اسپانیا 5.3 میلیون مایل مربع وسعت داشت و از قدرت اقتصادی و نظامی فوق العاده ای برخوردار بود.

 

 
امپراتوری روسیه
در بیشترین حد خود، در سال 1895، امپراتوری روسیه به 8.9 میلیون مایل مربع رسید. به دلیل بزرگی و نفوذش، امپراتوری نقش مهمی در توقف تسخیر اروپا توسط ناپلئون ایفا کرده بود
 
امپراطوری بریتانیا
امپراتوری بریتانیا در بیشترین حد خود، در اوایل قرن بیستم، تقریباً یک چهارم کره زمین و درصد مساوی از جمعیت آن را تشکیل می داد. بسیاری از سرزمین‌هایی که تحت استعمار آن‌ها قرار گرفت، از آن زمان به استقلال رسیده‌اند، اگرچه تعدادی از آن‌ها بخشی از آنچه امروزه به عنوان مشترک المنافع ملل شناخته می‌شود، باقی مانده‌اند.
  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

تبلیغات تلویزیونی در زمان شبکه های اجتماعی

در یک مورد، تبلیغات تلویزیونی شکلی از ارتباطات برون‌گرای معمولی بازاریابی قبل از وب است. از سوی دیگر، ما در مورد قالبی صحبت می کنیم که برای عموم، حتی جوان ترین مخاطبان آشناست.

بنابراین، تولید تبلیغات تلویزیونی برای وب به معنای همسویی زبان سنتی با فرصت‌های امروزی برای هدف‌گیری، تعامل و جمع‌آوری داده است.

چه طور باید شروع کرد

مهم‌تر از همه، چیزی که من به آن نیاز دارم ایده‌ای است که ساده و سازگار باشد. بنابراین تبلیغات می تواند به کانون یک استراتژی ارتباطی تبدیل شود که از تصاویر بصری، صفحات فرود و پیشنهادات ویژه تشکیل شده است.

استراتژی ارتباطی و ارزش پیشنهادی

این ایده ساده باید حول گزاره ارزش ساخته شود. در واقع تکرار مکانیسمی است که تبلیغات تلویزیونی از آن استفاده می کند.

در وب، تکرار باید در مورد ارزش پیشنهادی باشد.

چگونه از تیزرتبلیغاتی تلویزیونی خود بهترین بهره را ببرم؟

در یک کلام، دنیای ارتباطات اغلب فاقد مهمترین عنصر است: شجاعت.

گاهی اوقات، مشتریان می‌ترسند مخاطبان خود را با قالبی خارج از شخصیت بترسانند.

و با این حال، این مخاطبان انسان‌هایی هستند که مثل بقیه با نان و تلویزیون بزرگ شده‌اند.

رویاهای بزرگی داشته باشید که انگار یک ستاره هالیوود هستید

برای شروع، حفظ یک رویکرد عملی و عملی درست است. با این حال، هرازگاهی مهم است که در کارخانه رویا سوخت گیری کنم تا احترام مخاطبانم را جلب کنم.

بازی با رمز و راز

به همین ترتیب، یک تیزر، تریلر یا تلویزیون AD یک راه حل ویدیویی است که هدف آن تعلیق و ترس مخاطب از از دست دادن آن است.

از این رو، می توانم از این تنش برای شروع گفتگو استفاده کنم.

با استراتژی راه اندازی مناسب، مخاطبان خود را جذب کنید

هیچ تیزر تبلیغاتی تلویزیونی یا تریلر نمی تواند بدون استراتژی راه اندازی مناسب کار کند. در واقع، استراتژی انتشار ویدیو تأثیر تعیین کننده ای در موفقیت آن دارد.

 

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

نحوه ایجاد یک تبلیغ متحرک در VistaCreate

اگر در دنیای تبلیغات متحرک تازه کار هستید، ممکن است برای یافتن نحوه ساخت و یافتن ایده از کجا کمک کمی بخواهید. به راهنمای سریع ما در مورد استفاده از VistaCreate Animation Maker نگاهی بیندازید و همچنین برخی از نکات را بخوانید تا تبلیغات متحرک خود را سرگرم کننده و جذاب کنید!

ما با برخی از نکات کلیدی برای ارائه یک ایده تبلیغاتی شروع می کنیم و در قسمت دوم این پست به طور مفصل توضیح خواهیم داد که چگونه از VistaCreate Animation Maker برای اجرای ایده خود استفاده کنید.

قبل از سفارش انیمیشن تبلیغاتی

قرار دادن یک تبلیغ موثر می تواند فشار زیادی را احساس کند، اما کمی تحقیق و تجزیه و تحلیل بازار و همچنین بررسی ایده های الهام بخش به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان به یک نتیجه نهایی عالی برسید. بیایید شروع کنیم.

درباره مخاطبان خود تحقیق کنید

ماهیت یک سفارش انیمیشن تبلیغاتی آن را به محتوای سرزده تبدیل می کند - این بدان معناست که تبلیغ باید آن مایل بیشتر را طی کند تا مدت زمانی را که در زندگی مخاطبان خود اشغال می کند توجیه کند. زمانی را صرف تحقیق در مورد مخاطبان هدف خود کنید و ایده های تبلیغاتی ارائه دهید که دقیقاً نشان می دهد چگونه می توان زندگی آنها را با کمک محصول یا خدمات شما بهتر کرد.

در اینجا محبوب ترین راه ها برای کشف آنچه که مخاطب هدف شما دوست دارد و نیاز دارد آورده شده است:

انجام نظرسنجی و مصاحبه انفرادی،

جستجو در وب برای یافتن بحث در مورد نام تجاری خود،

در مورد فالوورهای خود در رسانه های اجتماعی تحقیق کنید تا ببینید آنها چگونه هستند،

چگونه صحبت می کنند، چه علایقی دارند، چه کسانی را دنبال می کنند، چه چیزی را به اشتراک می گذارند و غیره،

مطالعه تجزیه و تحلیل برای وبلاگ، وب سایت و رسانه های اجتماعی خود برای تعیین اینکه مردم چگونه محتوای شما را پیدا می کنند، از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند و از چه صفحاتی بیشتر بازدید می کنند.

چگونه می توانیم یک ویدیوی تبلیغاتی انیمیشن بسازیم؟
نرم افزارهای زیادی برای کامپیوتر برای ساخت انیمیشن وجود دارد اما قبل از آن باید نحوه کار با این نرم افزارها را یاد بگیرید. در اینجا چند نرم افزار وجود دارد که می توانید آن را بررسی کنید
1. مخلوط کن
2. شفق 3 بعدی
3. استودیو Anmie
4. استودیو سینما 4 بعدی و غیره
  • الهام بازدار