یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر در صنعت بازی ها نقش خلاقانه ای دارید ، انتظار می رود که یک نمونه کار داشته باشید.

نمونه کارها راهی است برای نشان دادن بهترین کار خود به معلمان و کارفرمایان پذیرش. مجموعه ای قوی شما را از متقاضیان زیادی که برای هر نقش دارند متمایز می کند ، بنابراین مهم است که زمان را برای درست انجام دادن اختصاص دهید.

مجموعه کارهای یک بازی چه چیزی باید داشته باشد؟
مجموعه بازی ها اغلب به شکل ویدئو یا نمایش هستند. حتی اگر در حال ایجاد مجموعه ای از صدا ، برنامه نویسی یا گیم پلی هستید ، ویدئو بهترین رسانه برای نمایش کار شما است.

  1. فقط بهترین کار خود را درج کنید. بهترین ها را در اولویت قرار دهید یک کارفرما یا مربی پذیرش به احتمال زیاد در روزی که نمونه کارها را مشاهده کرده است ، نمونه کارهای زیادی را دیده است. شما باید توجه آنها را در 30 ثانیه اول جلب کنید. بهترین ها را برای ماندگاری نگذارید زیرا ممکن است کارفرما قبل از رسیدن به آن تسلیم شود.
  2. درباره هنر ، سبک صوتی و ژانرهای شرکت بازی هایی که برای آن درخواست می کنید تحقیق کنید. این را با کاری که نشان می دهید مطابقت دهید. بهتر است یک مجموعه کارهای کوتاهتر از کارهای مرتبط داشته باشید تا یک نمونه بزرگتر که آنچه را که بدنبال آن هستید نشان ندهد.
  3. کارهای موجود در مجموعه خود را با نقش مطابقت دهید. اگر نقش برای هنرمند محیط زیست یا هنرمند شخصیت است ، آن کار را از قبل قرار دهید.
  4. اگر کار گروهی را نشان می دهید ، مشارکت خود را واضح بیان کنید. این می تواند به سادگی یک خط متن روی گرافیک ، ویدئو یا تصویر صفحه باشد.
  5. ممکن است شخصی که به نمونه کارهای شما نگاه می کند بدون شما به آن نگاه کند ، بنابراین از متن برای توضیح اینکه از چه ابزار یا نرم افزاری استفاده کرده اید استفاده کنید.
  6. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارها در انواع اندازه صفحه ، دستگاه ها و مرورگرها کار می کند. اگر آن را روی دسکتاپ ساخته اید ، بررسی کنید که هنوز در تلفن همراه خوب به نظر می رسد. اگر از Safari استفاده می کنید ، آزمایش آن را در Chrome فراموش نکنید.
  7. وسوسه نشوید کارهایی را که متعلق به شما نیست انجام دهید آن را به روز نگه دارید. با کارهای جدید تجدید کنید.
  8. پیوستن به نمونه کارها از CV و نامه همراه - و مطمئن شوید که پیوند وب کار می کند اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

کلاسهای تخصصی

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

گرافیک و طراحی یک نیاز حداقلی است
اولین چیزی که در صفحه Steam می بینیم ، اسکرین شات ها و فیلم های بازی است. تمایز آشکار بازی های AAA و بازی های مستقل ، گرافیک پیچیده و واقع گرایانه بازی های AAA با بودجه بزرگ است. این بدان معنا نیست که بازی های مستقل باید بد به نظر برسند. در واقع ، با مشاهده 500 بازی برتر مستقل ، همه آنها تصفیه شده به نظر می رسند. برخی از آنها مانند مهندسان فضایی زیبا و پیچیده به نظر می رسند.

با این حال ، همه آنها گرافیک پیچیده و واقعی ندارند. در حقیقت ، آنها اغلب بسیار ساده هستند ، مانند پادشاهی ها و قلعه ها. Minecraft ممکن است نمونه محبوب تری از همین پدیده باشد.

حتی این بازی های بصری ساده نیز به صورت تصفیه شده و تفکر شده ای به چشم می خورد. آنها تمایل دارند خودنمایی کنند و سرگرم کننده و حرفه ای به نظر برسند. بنابراین ، من گرافیک و طراحی را چیزی می دانم که شما باید حداقل استاندارد را در آن داشته باشید ، اما لزوماً از آن زمان به بعد مزیتی برای شما ایجاد نمی کند. در واقع ، بسیاری از بازی های مستقل از نظر بصری خیره کننده ، اما نه چندان موفق وجود دارد.

عامل موفقیت دیگر در زمینه گرافیک ، جذابیت از طریق بازاریابی است. با نگاهی به نمونه پادشاهی ها و قلعه ها در بالا ، ظاهر رنگارنگ و منحصر به فرد بازی بلافاصله توجه بازیکنان را به خود جلب می کند. این امر به اشتراک گذاری و مشاهده پست های بازاریابی کمک می کند. من مقاله مفصلی در مورد نکات بازاریابی برای توسعه دهندگان بازی های مستقل نوشته ام که این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهد.

گیم پلی و داستان ، اما فقط تا یک نقطه
این بخش برای همه عناصر گیم پلی واقعی-مکانیک بازی ، داستان ، شخصیت ها ، نحوه عملکرد خوب آن با مشخصات پایین تر ، و اشکالات یا عدم وجود آنها ، همه چیز را در بر می گیرد. همانند گرافیک ، بازی های برتر حداقل استاندارد را نشان می دهند. آنها بیشتر تجربه های بدون اشکال و یکپارچه را تصفیه کرده اند. با این حال ، آنها لزوماً شاهکارهای پیچیده ای با خط داستانی شایسته اسکار نیستند. برای مثال Game Dev Tycoon را در نظر بگیرید ، که در اصل یک بازی سرمایه دار بسیار ساده و در عین حال جذاب است.

بازی Dev Tycoon

بازی های برتر رتبه بندی بهتری دارند
برای جمع بندی دو مفهوم بالا ، من رتبه بندی بازی ها را برای 500 بازی مستقل برتر بررسی کرده ام تا ببینم آیا تجربه کاربر نسبت به سایر بازی های مستقل برتر بوده است و چگونه با بازی های AAA مقایسه می شود. میانگین امتیاز در Steam حدود 72-73 مثبت است. برای بازی های AAA ، این میزان تا 79 افزایش می یابد. با این حال ، برای بازی های مستقل برتر ، میانگین امتیاز به 87٪ از امتیازات مثبت مثبت می رسد.

مقایسه رتبه بندی

این امر تا حدودی ناشی از این واقعیت است که بازی های برتر مورد توجه طرفداران قرار می گیرند و بازی های مستقل خوب بیشتر از بازی های بزرگ بزرگ سازمانی باعث می شود مردم به آنها امتیاز خوبی بدهند. با این حال ، همچنین نشان می دهد که داشتن یک بازی خوب برای موفقیت ضروری است. این رتبه بندی تأثیر ترکیبی گرافیک و گیم پلی را نشان می دهد ، اما لازم به یادآوری است که رتبه بندی بالا به معنای گرافیک واقع بینانه با سرمایه گذاری با کیفیت بالا نیست. این بدان معناست که دارای تم های دقیق ، منحصر به فرد و سازگار در گیم پلی و گرافیک هستید.

دومین نکته ای که این رتبه بندی ها نشان می دهد داشتن چیزی منحصر به فرد در بازی است. تقریباً همه 500 بازی برتر در زمینه ای نوآوری کرده اند - چه در زمینه طراحی ، چه گرافیک و چه گیم پلی.

به عنوان مثال ، Castle Crashers یکی از بالاترین امتیاز بازی های Steam است و این نکته را به خوبی نشان می دهد. گرافیک آن ساده ، در عین حال سرگرم کننده و قابل تفکر است. گیم پلی بازی جذاب و بصری است. در نتیجه ، 96 درصد رتبه مثبت کسب کرده است.

برخی از ژانرها موفق تر از دیگران هستند
وقتی به ترکیب ژانر بازی های برتر نگاه می کنید ، برخی از ژانرها برجسته می شوند. 500 بازی برتر بیشتر شبیه بازی های RPG یا اکشن هستند. به عنوان ژانرهایی با جذابیت گسترده ، این منطقی است. علاوه بر این ، این ژانرها لزوماً نیاز به سالها توسعه و گرافیک باورنکردنی ندارند. بازیهای مسابقه ای و ورزشی به احتمال زیاد کمتر از 500 نفر برتر می شوند زیرا بازیهای مستقل با حق رای دادن AAA فوق العاده واقعی رقابت می کنند. هند برای موفقیت باید به نقاط قوت خود عمل کند و این بدان معناست که ژانرهایی را انتخاب کنید که بازیکنان از خلاقیت ، نوآوری و داستان به جای گرافیک قدردانی می کنند.

قیمتهای پایین به موفقیت منجر نمی شود
یک ایده گسترده در بین توسعه دهندگان مستقل این است که قیمت کمتر منجر به فروش بیشتر می شود. می خواستم بررسی کنم که بازی های مستقل برتر با قیمت آنها چه کار کرده اند. با نگاهی به همه بازی های مستقل ، قیمت متوسط ​​هر بازی 7.1 دلار است (بدون احتساب بازی های رایگان). این کمتر از نیمی از بازی های AA و AAA متوسط ​​است که به ترتیب 17.3 و 20.4 دلار هستند. 500 بازی برتر مستقل 15.4 دلار قیمت دارند که بسیار نزدیک به قیمت AA و AAA است.

نیازی نیست هزینه کمتری دریافت کنید فقط به این دلیل که یک بازی مستقل هستید یا کمتر به عنوان توسعه دهنده شناخته شده اید. از قیمت های پایین تر به عنوان ابزاری برای جذب بازیکن استفاده نکنید (مگر اینکه این کار را از طریق تخفیف انجام دهید). قیمت بازی خود را متناسب با کیفیت بازی اعلام کنید.

من توضیح می دهم که چرا قیمت های پایین منجر به درآمد بیشتر نمی شود در مقاله من "آیا توسعه دهندگان باید هزینه بیشتری برای بازی های مستقل دریافت کنند؟"

مقایسه قیمت

دسترسی مهم است
بازی های مستقل برتر به مخاطبان زیادی می رسد. بخش عمده ای از آن بازاریابی است ، با این حال ، آنها همچنین دسترسی خود را با دسترسی به پلتفرم های بیشتر و به زبان های بیشتر بهبود می بخشند.

تنها 30 درصد از بازی های مستقل بر روی رایانه شخصی و مک قابل دسترسی است. این میزان برای 500 بازی برتر به 62 درصد افزایش می یابد! مک ها برای دستگاه های رومیزی 17 درصد سهم بازار دارند. آنها به عنوان پلتفرم های بازی شناخته نمی شوند ، اما از سوی دیگر ، داشتن نسخه Mac بازی شما به این معنی است که به 17 درصد دیگر بازیکنان احتمالی دسترسی دارید و رقابت کمتری دارید زیرا آنها نمی توانند بازی های دیگر را انجام دهند.

بازی های مستقل معمولاً به زبان c ترجمه می شوند. 3 زبان محبوب ترین زبانها انگلیسی ، آلمانی و فرانسوی هستند. 500 بازی مستقل برتر به طور متوسط ​​به 8 زبان ترجمه شده است. گسترش از 3 زبان برتر به 8 زبان برتر و شامل اسپانیایی ، پرتغالی ، روسی ، چینی و لهستانی به این معنی است که شما به 2.1 میلیارد نفر دیگر از زبانهای مادری در بالای ج موجود دسترسی دارید. 600 متر نه تنها در حال دسترسی به مخاطبانی هستید که نمی توانند انگلیسی صحبت کنند ، بلکه شانس خرید بازی شما را که انگلیسی صحبت می کند افزایش می دهید ، اما ترجیح می دهد به زبان مادری خود بازی کند.

برای بازی ساز شدن و وارد شدن به دنیای بازی و انیمیشن به ما بپیونیدید

اگر یک کار را به درستی انجام می دهید ، آن را بازاریابی کنید
موفقیت بازی به معنای واقعی کلمه با تعداد افرادی که در آن بازی می کنند اندازه گیری می شود. و مردم آن را بازی نمی کنند مگر اینکه از آن آگاهی داشته باشند. یک بازی خوب خود را به عنوان یک مفهوم محبوب و سوءتفاهم در بین توسعه دهندگان مستقل معرفی می کند.

همه 500 بازی برتر از دهان به دهان قوی سود می بردند و در واقع خود را فروختند. با این حال ، برای رسیدن به نقطه از دهان به دهان تأثیر تقویت کننده ای دارد ، آنها نیاز به تقویت اولیه در جاهای دیگر داشتند. همه آنها استراتژی های بازاریابی فوق العاده ای داشتند که منجر به یک جامعه بزرگ موجود شد و سپس فروش را از طریق دهان به دهان افزایش داد.

به عنوان مثال ، Firewatch در سال 2014 با وجود اینکه در بخش بازی های تک نفره داستان محور چالش برانگیز بود ، موفقیت فوق العاده ای را به دست آورد. آنها تصاویری چشم نواز و تریلری داشتند که حس رازآلود و خواستار بیشتر را برای شما به همراه داشت. به دلیل همین بازاریابی بود که آنها تمام توجه رسانه ها و پیگیری تبلیغات دهان به دهان را به خود جلب کردند.

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

دنیای بازی های ویدئویی از زمان بازی های آرکید تکامل یافت. در طول سالها ، این صنعت گسترش یافته است و شامل چندین سازمان مختلف است که در تولید ، توسعه و انتشار هر گونه بازی ویدیویی دخیل هستند. هنگام ایجاد بازی ، دو اصطلاح قابل توجه وجود دارد: توسعه دهنده و ناشر بازی. چرا باید نگران تفاوت ها یا شباهت های این دو نقش باشید؟

اگر میخواهید نحوه پایان یافتن بازی های ویدئویی در بازار را درک کنید, من به شما کمک میکنم تا روند کار را کمی روشن کنیم.ایجاد یک بازی ویدئویی که برای کاربر لذت بخش باشد و درآمد کافی برای شرکت ها داشته باشد, برای رشد پایداری ضروری است.

تولید کردن, توسعه دادن و انتشار بازی های ویدئویی وظایفی هستند که چندین سازمان می توانند برای ساختن بهترین بازی ها با آنها همکاری کنند.بیایید به تفاوت بین توسعه بازی و انتشار آن بپردازسیم و اینکه چرا به صنعت بازی سازی مهم است.

 

توسعه دهنده بازی چیست؟

توسعه دهنده بازی کسی با ارگانی است که نشان میدهند یک بازی ویدئویی چگونه خواهد بود. ان ها مسئول داستان و احساس بازی هستند.برنامه نویسان درون آن ارگان کد را مینویسند و آثار هنری را برای پیاده سازی دید توسعه دهندگان در پشت بازی ایجاد میکنند. کار تیم توسعه دهندگان از ایجاد مفهوم تا قرار دادن مراحل نهایی گیم پلی است. هر توسعه دهنده بازی سبک و فرایند خاص خود را دارد که ممکن است تحت تأثیر اندازه و تخصص سازمان آنها قرار گیرد.

چه نوع توسعه دهندگان بازی وجود دارد؟

سه نوع توسعه دهنده قابل توجه وجود دارد: مستقل ، مقیاس بزرگ و شخص ثالث. این سه دسته اکثریت توسعه دهندگان را شامل می شوند ، اگرچه برخی از موارد خارج از این دسته ها وجود دارند.

توسعه دهندگان بازی های مستقل

توسعه دهندگان مستقل تیم ها یا سازمان هایی هستند که روی بازی های کوچکتر تمرکز می کنند. آنها معمولاً بین 1 تا 100 کارمند هستند که روی یک بازی واحد یا مجموعه ای محدود از بازی ها کار می کنند.

توسعه دهندگان انفرادی

آیا یک نفر می تواند توسعه دهنده مستقل باشد؟ البته آنها می توانند! برخی از نمونه های قابل توجه عبارتند از توبی فاکس با Undertale و اسکات کاتون با پنج شب در فردی. آیا آنها کمک خارجی داشتند؟ مطمئناً ، اما این افراد بیشتر وقت و تلاش خود را صرف تولید محصول نهایی می کنند.

اگر خوب فکر کنید ، برخی از اولین بازی های ویدیویی موجود توسط "توسعه دهندگان مستقل" ساخته شده اند. افراد و تیم های کوچک خالق برخی از معروف ترین عناوین بازی تاریخ بودند. برخی از نمونه ها عبارتند از:

 

  •     تورو ایواتانی: Pacman
  •     شیگرو میاموتو و تاکاشی تزوکا: برادران سوپر ماریو
  •     وارن رابینت: ماجراجویی
  •     آلن آلکورن: پنگ
  •  

جدول زمانی توسعه مستقل

همانطور که می توانید تصور کنید ، این توسعه دهندگان روزهای بی شماری را صرف بهبود بازی های خود می کنند. امروزه ، یک توسعه دهنده مستقل می تواند یک بازی کوچک اما هنوز سرگرم کننده را در یک سال یا بیشتر ارائه دهد.

نزول توسعه مستقل

دشواری هایی وجود دارد که مستقل توسعه دهنده است ، به ویژه اگر آن توسعه دهنده یک تیم کوچک یا مبتدی باشد. به عنوان مثال ، وجود یک استودیو مستقل به موفقیت مداوم بازی (های) شاخص آنها بستگی دارد. متأسفانه ، بازار رقابتی کنونی بسیاری از استودیوها را قبل از اینکه واقعاً در صنعت جایگاه خود را پیدا کنند ، جمع می کند.

برای کسانی که بازی هایشان با طرفداران وفادار همراه شده است ، این فرصت را دارند که با ادامه حق رای دادن یا ترسیم مسیر جدید با بازی های جدید ، موفقیت خود را تقویت کنند.

توسعه دهندگان شخص ثالث

در برخی موارد ، ناشر بازی های ویدئویی با یک شرکت بازی سازی ویدئویی شخص ثالث قرارداد می بندد تا روی یک بازی کار کند. در حالی که توسعه دهنده شخص ثالث است که جهان را می سازد ، ناشر اهداف بازی را تعیین می کند و کنترل خلاق هرگز به طور کامل به توسعه دهنده داده نمی شود. این اهداف ممکن است گام های فردی در مرحله توسعه اولیه یا فروش در راه افتاده در روز افتتاحیه و پس از آن باشد.

توسعه دهنده شخص ثالث چه فایده ای دارد؟ بسته به اندازه توسعه دهنده ، ممکن است کارکنان به طور همزمان روی بازی های مختلف کار کنند ، به این معنی که این خطر بین چندین عنوان بازی های ویدئویی پخش می شود. توسعه دهندگان بزرگتر و از نظر مالی قوی تر می توانند روی چندین بازی برای ناشران مختلف کار کنند ، با این امید که حداقل یکی از پروژه های آنها سودآور باشد.

توسعه دهندگان شخص ثالث دارای انعطاف پذیری در مجموعه بازی های خود هستند و می توانند خود را با هر تعداد ناشر که قادر به حفظ آن هستند ، منعقد کنند.

توسعه دهندگان در مقیاس بزرگ

توسعه دهندگان در مقیاس بزرگ صدها ، اگر نه هزاران نفر از کارکنان سراسر جهان را در حال کار بر روی بازی های مختلف برای سیستم عامل های مختلف. آنها همچنین ممکن است یک بازی داشته باشند که از محبوبیت زیادی برخوردار باشد و برای کار نیاز به دست روی عرشه داشته باشد. نمونه هایی از توسعه دهندگان در مقیاس بزرگ عبارتند از:

 

  •     Riot Games: League of Legends
  •     Epic Games: Fortnite/Gears of War
  •     Blizzard Entertainment (Now Activision-Blizzard): World of Warcraft ، StarCraft و Overwatch ،
  •  

شرکت هایی مانند Riot ، Epic و Blizzard توانسته اند موفقیت خود را توسعه داده و تبدیل به ناشر/توسعه دهنده ترکیبی شوند. در حالی که شرکت های دیگر روی آنها سرمایه گذاری کرده اند ، این شرکت های بازی سازی منابع در اختیار دارند تا اکثر توسعه و انتشار بازی های خود را انجام دهند.

ناشر بازی چیست؟

ناشران بازی ها شرکت های بزرگتر یا در برخی موارد ، سازمان اصلی هستند که منابع لازم را برای عرضه بازی به پایان رسیده در بازار برای بازی جهان دارند.

توسعه یک بازی ویدیویی ارزان نیست. توسعه دهندگان ، به ویژه در گروه مستقل ، باید با شرکت های دیگر همکاری کنند تا بازی را در اختیار شما قرار دهند. این شامل کار با خرده فروشان حضوری و فروشگاه های آنلاین است تا مطمئن شوید محصول شما برای جامعه بازی ها قابل مشاهده است.

توسعه دهندگان همیشه منابعی برای تولید ، ارائه و پشتیبانی یک بازی روی سرورهای خود ندارند. به همین دلیل ناشران بازی وجود دارند.

برخی از ناشران قابل توجه بازی های ویدئویی امروز عبارتند از:

 

  •     کولاک اکتیویژن
  •     شرکت شیرآلات
  •     نرم افزارهای Bethesda
  •     هنرهای الکترونیکی (EA)
  •     یوبی سافت
  •     سگا

 

اندازه ناشر بازی

ناشران بازی های ویدئویی کیک را بعنوان یکی از بزرگترین سازمان های صنعت بازی در نظر می گیرند. این به این دلیل است که آنها چندین توسعه دهنده زیر پرچم خود کار می کنند یا تعداد قابل توجهی از دارایی های بازی را جمع آوری کرده اند.

بسیاری از ناشران از راه اندازان اختصاصی یا فروشگاه های بازی برای نمایش بازی های داخلی یا بازی های سایر شرکت هایی که با آنها مذاکره کرده اند ، استفاده می کنند. به عنوان مثال می توان Origin (EA) ، Steam (Valve) و Epic Games Store (Epic Games) را نام برد.

نقش توسعه دهندگان و ناشران بازی

صنعت گیمینگ از همان روزهای اولیه بازی های پیاده روی بسیار پیشرفت کرده است. بازیها به طور مداوم محدودیت های گرافیکی ، قدرت پردازشی و پیچیدگی بازی را افزایش می دهند.

توسعه دهندگان هر روز تلاش می کنند تا جایی را در صنعت پیدا کنند که معتقدند بازی (های) آنها می تواند پیشرفت کند. ناشران راه هایی را برای دیده شدن آن بازی ها پیدا می کنند تا همه سود ببرند. اما وقتی مرز بین این وظایف و مسئولیت ها محو می شود ، چه اتفاقی می افتد؟

تفاوت ها: ناشر بازی در مقابل توسعه دهنده بازی

در حالی که ناشران ممکن است در مورد بازی در حال ارائه اطلاعات ارائه دهند ، توسعه دهنده در حال ساخت جهان از ابتدا است. آنها هستند که بصری ، گیم پلی و احساس کلی بازی را ایجاد می کنند.

ما قبلاً دیده ایم که چگونه ناشر می تواند از جهاتی با توسعه دهنده همپوشانی داشته باشد ، بنابراین چه زمانی برنامه نویس بر محصول خود کنترل کامل دارد؟

به قرارداد برمی گردد. وقتی قراردادی بین توسعه دهنده و ناشر وجود دارد ، آنها تعیین می کنند که چه کسی کنترل محصول خود را در دست دارد. تعیین وضعیت از بیرون دشوار است ، اما شرکای صنعت بازی از این قرارداد استفاده می کنند تا به طور واضح تمایز و مشخص کند که چه کسی در طول ایجاد بازی چه کار می کرد

برای توسعه بازی یا سخت انیمیشسن و بازی با ما در تماس باشبد

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

طراح بازی های اصلی چه می کند؟

طراحان بازی های اصلی مسئولیت اینکه چگونه بازی به نظر میرسد و چکونه بازی میشود. آنها با یک تیم کوچک کار می کنند تا کاراکترها و لوازم مورد نیاز و آنچه قرار است رخ دهد را کشف کنند.و بعد ایده هارا با بقیه تیم به اشتراک میگذارند.وقتی که بازی برای اولین بازی تولید شد آنها از رعایت مهلت ها و بودجه اطمینان حاصل می کنند. آن ها کسانی هستند که تصمیم میگیرند که بازی ایا به تغییرات نیاز دارد یا نه.

در استودیو های کوچکتر, آنها همچنین ممکن است انواع مختلفی از مشاغل را انجام دهند- هنر,برنامه نویسی و مارکتین. اما در استودیو های بزرگتر باید نویسنده انیماتورها ، کارگردانان خلاق و طراحان گیم پلی را داشته باشند.

 

طراح بازی های اصلی در چه چیزی مهرات دارد؟

 

    دانش گیم پلی: بهترین گیم پلی یا مکانیک بازی را برای تجربه تصور کنید

     آشنایی با موتورهای بازی: درک موتورهای بازی و توانایی ها و محدودیت های آنها ، داشتن مهارت های برنامه نویسی و دانش UX و UI

     ارتباطات: چشم انداز بازی را با هنرمندان ، برنامه نویسان ، تهیه کنندگان و کارکنان بازاریابی به اشتراک بگذارید ، با ناشران متقاعد کننده باشید

     آگاهی از بازار بازی ها: آگاه از روندهای صنعت ، قادر به توضیح بازی در این زمینه

     مدیریت پروژه: برای تولید خلاق بازی برنامه ریزی کنید

 

طراح بازی های اصلی با چه کسانی کار می کند؟

طراحان اصلی بازی با هنرمندان ، برنامه نویسان ، تهیه کنندگان ، کارکنان بازاریابی و ناشران کار می کنند.

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

توسعه بازی میتواند شغل پردرامد باشد اگر علاقه به برنامه نویسی و بازی سازی داشته باشیدبا این حال ، این موقعیت می تواند عدم قطعیت زیادی را در مورد حقوق ، ساعت و حجم کار به همراه داشته باشد. تمام توسعه دهندگان بازی سفر خودشون ر. به عنوان یه تفریح شروع کردند زیرامیدانند میخواهند ان را به صورت یه شغل تمام وقت ادامه دهند

آیا توسعه دهندگان بازی کسب درامد دارند؟

اگرچه از بسیاری جهات برخلاف مشاغل سنتی نیست ، اما کار به عنوان توسعه دهنده بازی می تواند از نظر مالی سودآور باشد. چندین روش برای درآمدزایی در حین کار به عنوان توسعه دهنده بازی وجود دارد ، از جمله انتشار بازی شخصی خود ، کار برای توسعه دهنده بازی های ویدئویی بزرگ یا حتی تبدیل شدن به مشاور توسعه بازی

چگونه از راه توسعه بازی کسب درامد کنیم؟

موقعیت توسعه دهنده بازی به طور یقین سطح هیجانات را با خود در بر دارد. کی دوست نداره کسب درامد کنه و و بازی توسعه بده؟ چیزی که بسیاری از توسعه دهندگان بازی مشتاق  در ک نمیکنند اینه که راه ها کسب درامد زیادی در این زمینه است.

توسعه دهندگان بازی و برنامه نویسان یکی از باهوش ترین و مستقل ترین در زمینه برنامه نویسی هستند. بسته به استودیو ها , توسعه دهندگان بازی میتوانند به عنوان برنامه نویسان یا مهندسان شناخته شوند.بسیاری از توسعه دهندگان بازی تجربه زیادی در توسعه سایت و سایر مدل های برنامه نویسی هستند که آنهارا به سمت حرفه ای در صنعت بازی سوق میدهد.

یک توسعه دهنده مشتاق میتونه فکر کنه که فقط یه راه برای کسب درامد در این صنعت است: توسعه بازی خود. این قطعا یکی از مهمترین جنبه از توسعه بازی است. اما  این تنها راه برای تبدیل اشتیاق خود به بازی سازی به یک شغل خوب.

کسب درامد از انتشار بازی خود

با این که میتونه یک چالش بر انگیزترین راه برای اینکه به عنوان توسعه دهنده بازی امرار معاش کنید,اما انتشار باز خود یکی این راه هاست در این زمینه. بعد از انتشار بازی ویدئویی, توسعه دهنده بازی یک درصدی از سود فروش انلاین را به خود میگیرد. این درصد معمولا کم است, و سود کمی برای توسعه دهندگان بازی های کوچک ایجاد میکند. بسیاری از توسعه دهندگان بازی های مستقل در حال اتخاذ یک حالت "رایگان برای بازی" هستند. این نوع از بازی ها برای دانلود و بازی رایگان هستند. بنابراین ، چگونه می توانید پس از انتشار یک بازی "رایگان برای بازی" درآمد کسب کنید؟ در حال حاضر ، چند استراتژی وجود دارد که توسعه دهندگان بازی برای سود بردن از بازی های "رایگان بازی" استفاده می کنند.

 

  • فروش ویژگی ها یا سطوح اضافی بازی.
  • معاملات خرد که کالاهای مجازی مانند پاور
  • پوسته یا اقلام تزئینی را می فروشند
  • فروش فضای تبلیغاتی درون بازی به شرکت ها.
  •  
  • در حالی که توسعه و انتشار بازی های ویدئویی شما آرزوی اکثر توسعه دهندگان بازی است ، اما همیشه از نظر اقتصادی سودآورترین موقعیت در صنعت نیست.
  • اگر علاقه مند به ایجاد و انتشار بازی ویدیویی خود هستید ، پیش از انتشار فیزیکی بازی و انتشار مستقیم آن روی پلتفرم هایی مانند Steam یا App Store اپل می تواند برای توسعه دهندگان مستقل بسیار مقرون به صرفه باشد.
  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

5 بهترین راه برای کسب درآمد به عنوان توسعه دهنده بازی

آیا آنقدر از ساخت بازی لذت می برید که می خواهید از آن حرفه ای بسازید؟

با محبوبیت بازی های ویدئویی امروزه ، فرصت های زیادی برای کسب درآمد در توسعه بازی وجود دارد و امروز من قصد دارم در مورد 5 راه اصلی کسب درآمد از طریق بازی صحبت کنم.

شما می توانید شغل خود را در یک استودیوی بزرگ ، در یک استودیوی کوچک دنبال کنید یا حتی راه خود را به عنوان توسعه دهنده بازی مستقل دنبال کنید.

هر شغلی را که انتخاب می کنید ، چیزی را در نظر داشته باشید: یک طاقچه پیدا کنید.

آنچه را که باید یاد بگیرید بیاموزید ، با کسانی که باید ملاقات کنید ملاقات کنید و برای موفقیت در آن زمینه خاص از توسعه بازی هر کاری را که لازم است انجام دهید.

اگر مرتباً بین این مسیرهای مختلف حرکت کنید ، برای شما بسیار دشوار خواهد بود که در هر یک از این راهها عالی شوید.

در ویدئوی امروز ما قصد داریم در مورد 5 بهترین روش کسب درآمد به عنوان توسعه دهنده بازی های ویدیویی صحبت کنیم.

رونوشت ویدئو

جاناتان تامپسون: آیا آنقدر از بازی سازی لذت می برید که می خواهید از آن حرفه ای بسازید؟ من جاناتان از Simple Programmer.com هستم و در ویدئوی امروز من قصد دارم در مورد پنج روش کسب درآمد به عنوان توسعه دهنده بازی صحبت کنم.

چه خبر بچه ها؟ من می خواهم در مورد شرکتی که مدتی است با آن کار می کنم به شما بگویم که اگر می خواهید در کد نویسی یا طراحی شغلی با درآمد بالا دریافت کنید ، واقعاً می تواند به شما کمک کند ، Gunaystudio است. آنها یک بوتکد برنامه نویسی و طراحی شخصی فوق العاده هستند که مسکن را بدون هیچ هزینه اضافی برای دانش آموزان تمام وقت همهجانبه ارائه می دهد. آنها یک تیم خدمات حرفه ای کامل برای کمک به موقعیت یابی شغل دارند. بنابراین اگر به برنامه نویسی یا طراحی علاقه دارید ، روی پیوند زیر کلیک کنید

با محبوبیت بازی های ویدئویی امروزه ، فرصت های زیادی برای کسب درآمد به عنوان توسعه دهنده بازی وجود دارد. من قصد دارم در مورد پنج روش اصلی کسب درآمد از بازی ها صحبت کنم. امروز من قصد دارم این را تجزیه و تحلیل کنم و به شما توصیه هایی در مورد چگونگی شروع سفر خود برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی های ویدئویی می دهم. بزرگترین توصیه من برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی موفق این است که فقط یکی از این مسیرهای شغلی را انتخاب کرده و تمام انرژی و تلاش خود را بر روی حداکثر توان خود متمرکز کنید. اگر بین چند مسیر متفاوت گام بردارید ، موفقیت در آن منطقه برای شما بسیار دشوار خواهد بود. به هر حال ، اگر می خواهید جنبه های فنی ایجاد بازی های ویدئویی را بیاموزید ، حتماً از کانال شخصی من در YouTube ، Turbo Makes Games دیدن کنید.

بنابراین اولین راه برای کسب درآمد به عنوان یک توسعه دهنده بازی این است که در استودیوی بازی سازی مشغول به کار شوید. در حال حاضر ، در اینجا شما چند گزینه مختلف دارید. شما البته می توانید به دنبال یک استودیوی بزرگتر ، یک استودیوی کوچکتر یا تقریباً هر چیزی در این بین باشید. برای یک استودیوی بزرگتر ، این مکانها مانند Bethesda ، Rockstar ، Electronic Arts هستند و معمولاً این تیمهایی که بازی ایجاد می کنند صدها و صدها نفر بزرگ هستند. بنابراین برای استخدام در یکی از این شرکت ها ، بهتر است در زمینه بسیار خاصی از توسعه بازی تخصص داشته باشید. من فردی را می شناسم که در زمینه تقلب تخصص دارد ، اساساً جایی که شما مدل سه بعدی را می گیرید و قبل از اینکه آن را به بخش انیمیشن منتقل کنید ، یک اسکلت از مدل سه بعدی می سازید تا آنها بتوانند در واقع شخصیت را متحرک کنند. و از آنجا که او در این زمینه تخصص دارد و در مدت زمان کوتاهی در این زمینه بسیار خوب است ، به راحتی توانست در یک شرکت بزرگ توسعه بازی کار پیدا کند.

اکنون یکی دیگر از راههای ورود به یکی از این شرکتهای بزرگ توسعه بازی ، ملاقات با افراد مناسب است. بنابراین مطمئن شوید که در رویدادهای بزرگ صنعت توسعه بازی و همچنین در ملاقات های محلی کوچک توسعه دهندگان بازی های مختلف شرکت می کنید. شما هرگز نمی دانید ، ممکن است شخصی که با او ملاقات می کنید در جایی برای شما شغلی پیدا کند. اکنون ، در آن سوی طیف ، می توانید به یک استودیوی توسعه بازی کوچکتر بروید و این استودیوهای کوچکتر اغلب ممکن است پنج یا شش نفر یا حتی حدود 10 تا 15 نفر باشند. و از آنجا که استودیوها بسیار کوچکتر هستند ، شما می خواهید یک مجموعه مهارت گسترده تر و دقیق تر شما واقعاً باید کل خط ایجاد یک بازی را از ابتدا تا انتها بفهمید و واقعاً باید نحوه ارتباط همه تیم های مختلف را درک کنید زیرا قرار است با گروهی از افراد مختلف در حال انجام یکسری کارهای مختلف در تعامل باشید. مجدداً ، ملاقات ها فقط برای ملاقات افراد مناسب برای استخدام در یک استودیوی توسعه بازی کوچکتر بسیار مهم است.

در حال حاضر ، اگر تعداد زیادی استودیوی توسعه بازی در منطقه شما وجود نداشته باشد ، یافتن شغل در چنین شرکتی ممکن است دشوار باشد. یک گزینه عالی برای برخی از کارهای از راه دور ، شروع به توسعه بازی های آزاد و قراردادی است. بنابراین مطمئناً می توانید برای این مشاغل کوچکتر در وب سایت هایی مانند Upwork یا Fiverr کار پیدا کنید. با این حال ، اگر تجربه زیادی در توسعه بازی نداشته باشید ، ممکن است دشوار باشد. یکی از راه هایی که ممکن است بتوانید انجام دهید این است که با برخی از توسعه دهندگان بازی های کوچکتر در یوتیوب یا توییتر تماس بگیرید و فقط از آنها بخواهید ببینید آیا می توانید کار توسعه بازی بدون پرداخت را برای آنها انجام دهید یا خیر. و اگرچه در ابتدا هیچ پولی به دست نخواهید آورد ، اما می توانید این مجموعه را ایجاد کنید و بتوانید کارهایی را که انجام داده اید به مردم نشان دهید و سپس مردم می خواهند هزینه کار شما را شروع کنند.

راه سوم برای کسب درآمد به عنوان توسعه دهنده بازی ، فروش ابزار و دارایی در مواردی مانند Unity Asset Store است. فروشگاه Unity Asset یک مکان عالی برای توسعه دهندگان بازی است ، می توانید انواع دارایی ها و ابزارها را خریداری کنید. آنها دارای مواردی مانند مدلهای سه بعدی ، پس زمینه دو بعدی ، انواع چیزهایی هستند که برای توسعه یک بازی به آنها نیاز دارید. و اگر بیشتر برنامه نویس هستید ، که احتمالاً هستید ، اگر این کانال را تماشا می کنید ، می توانید ابزارهایی برای فروش در Unity Asset Store نیز تهیه کنید. و این ابزارها می توانند با هر موتور بازی ای که برای آن توسعه می دهید ادغام شود و توسعه بازی را برای کاربران نهایی بسیار آسان کند و اگر مردم بتوانند با استفاده از زمان خاص خود در زمان زیادی صرفه جویی کنند ، پول زیادی را پرداخت خواهند کرد. ابزار باز هم ، اگر می خواهید در فروشگاه دارایی Unity برجسته شوید ، داشتن چیزی که نیاز خاصی را برطرف کند یا مشکل خاصی را حل کند ، بسیار مهم است.

مطمئناً می توانید درآمد کمی در Unity Asset Store کسب کنید. هنگامی که قصد دارید چیزی را به Asset Store ارسال کنید ، یونیتی اساساً به شما می گوید که از قیمت گذاری دارایی یا ابزار خود بسیار بالا نترسید زیرا اگر مردم مشکل خاص آنها را برطرف کنند ، حاضر به پرداخت این هزینه بالا خواهند بود.

چهارمین راه کسب درآمد به عنوان توسعه دهنده بازی آموزش توسعه بازی است. بنابراین مطمئناً وب سایت هایی مانند Udemy و Unity Learn وجود دارد که در آنها می توانید دوره های کوچکی را تدریس کنید و مواردی از این قبیل را برای توسعه آموزش دهید یا حتی می توانید به عنوان معلم یا معلم در یک دانشگاه توسعه بازی یا برخی از آموزشگاه های محلی شغلی را استخدام کنید. یا شاید حتی بتوانید در زمینه خاصی از توسعه بازی مشاوره های فردی انجام دهید تا در برنامه نویسی به آنها کمک کنید یا در زمینه هنری یا بازاریابی به آنها کمک کنید. اما برای تبدیل شدن به یک معلم خوب ، احتمالاً باید در توسعه بازی تجربه کافی داشته باشید.

پنجمین و آخرین راهی که امروز در مورد آن صحبت می کنم و می توانید به عنوان توسعه دهنده بازی درآمد کسب کنید ، البته این است که به طور مستقل پیش بروید. بنابراین مهمترین چیز این روزها ، کاری که همه می خواهند انجام دهند این است که یک توسعه دهنده بازی های ویدئویی مستقل باشد. و منظورم این است که این واقعاً شغل رویایی است ، شما برای خودتان کار می کنید ، می توانید کاری را که مورد علاقه شماست بسازید و به طور بالقوه می توانید پول زیادی از این کار به دست آورید. من می گویم برای کسی که تجربه چندانی در توسعه بازی ندارد ، این سخت ترین راه برای موفقیت است. اما منظور من این نیست که شما را از انجام این کار باز دارد ، زیرا افراد زیادی هستند که شروع به ساخت کردند. بازی ها به تنهایی انجام می شود و در نهایت به بازدیدهای بزرگ و عظیمی می انجامد. منابع آنلاین زیادی وجود دارد که می توانند در مورد چگونگی شروع به عنوان توسعه دهنده بازی مستقل صحبت کنند ، بنابراین امروز واقعاً قصد ندارم به همه اینها بپردازم ، اما فقط می خواهم برخی از راه هایی را که می توانید بررسی کنم. از بازی خود به عنوان یک توسعه دهنده بازی مستقل درآمد کسب کنید.

 

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

توسعه بازی

توسعه بازی هنر ایجاد بازی است و طراحی ، توسعه و انتشار بازی را توصیف می کند. و ممکن است شامل تولید مفهوم ، طراحی ، ساخت ، آزمایش و انتشار باشد.هنگام ایجاد یک بازی ، مهم است که به مکانیک بازی ، پاداش ها ، تعامل بازیکنان و طراحی سطح فکر کنید.توسعه دهنده بازی می تواند برنامه نویس ، طراح صدا ، هنرمند ، طراح یا بسیاری از نقش های دیگر موجود در صنعت باشد.توسعه بازی می تواند توسط یک استودیوی توسعه بازی بزرگ یا توسط یک فرد واحد انجام شود. می تواند به اندازه دلخواه کوچک یا بزرگ باشد. تا زمانی که به بازیکن اجازه می دهد با محتوا تعامل داشته باشد و بتواند عناصر بازی را دستکاری کند ، می توانید آن را "بازی" نامید.

برای مشارکت در روند توسعه بازی ، نیازی به نوشتن کد ندارید. امکان داره هنرمندان محتوای لازم برای بازی رو تولید و یا طراحی کنن، در حالی که توسعه دهنده ممکن است بر برنامه نویسی نوار سلامتی تمرکز کند. ممکن است یک تستر درگیر شود تا ببیند بازی مطابق انتظار کار می کند.

برای حل مشکلاتی که چارچوب بازی داشت ، ابزارهایی مانند libGDX و OpenGL توسعه داده شد.

این زمانی بود که موتورهای بازی مانند Construct ، Game Maker ، Unity و Unreal توسعه یافتند. به طور کلی ، یک موتور دارای همه چیزهایی است که یک چارچوب داشت ، اما با رویکردی دوستانه تر با استفاده از رابط کاربری گرافیکی (GUI) و کمک به توسعه گرافیکی بازی.

در برخی موارد ، مانند Game Maker و Construct ، میزان عملکردهای از پیش ساخته شده آنقدر زیاد است که افرادی که مهارت های برنامه نویسی قبلی ندارند می توانند یک بازی را از ابتدا بسازند ، واقعاً صحنه را گسترش داده و توسعه بازی را تقریباً برای همه در دسترس قرار دهند.بسیاری از توسعه دهندگان تصمیم می گیرند یک بازی را با استفاده از موتور توسعه بازی توسعه دهند.

موتورهای بازی می توانند روند ایجاد یک بازی را بسیار ساده تر کرده و توسعه دهندگان را قادر به استفاده مجدد از بسیاری از قابلیت ها کنند. همچنین از گرافیک دو بعدی و سه بعدی ، فیزیک و تشخیص برخورد ، صدا ، اسکریپت نویسی و موارد دیگر مراقبت می کند.

برخی از موتورهای بازی دارای منحنی یادگیری بسیار تندی مانند CryEngine یا Unreal Engine هستند. با این حال ، ابزارهای دیگر برای مبتدیان بسیار در دسترس است و برخی حتی نیازی به شما ندارند که بتوانید برای ایجاد بازی خود کد بنویسید

در استودیو گونای میتوانید مسیر بازی سازی را به سادگی یاد بگیرید یا برای سفارش بازی سازی میتوانید ایمیل بزنید:)

موتور بازی Unity در جایی در وسط قرار دارد ، در حالی که برای مبتدیان دوستانه است ، برخی از بازی های محبوب و تجاری با استفاده از Unity (به عنوان مثال Overcooked ، Superhot) ساخته شده اند.

موتور بازی BuildBox اساساً برای توسعه بازی های فوق عادی است.

 

یک سری از موتور ها:

  • CryEngine
  • Unreal Engine
  • Unity Game Engine
  • Game Maker
  • Construct 2 or 3
  • Twine
  • Source
  • Frostbite
  • Buildbox
  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

پول سازی در بازی

یک بازی موبایلی چقدر می‌تواند پول بسازد؟

یکی از راه های درآمدزایی استفاده از تبلیغات درون برنامه ای است. که به دو روش انجام میشود.

اختیاری و اجباری

اختیاری بدین صورت است که برای دسترسی به برخی امکانات خاص مانند گرفتن سکه یا رد کردن خودکار مرحله استفاده میشه که از کابر میخوان که از یک یا چند تبلیغ  مشاهده کنند.

اجباری هم این گونه است که کاربر همزمان با بازی کردن، تبلیغات را در بالا یا پایین صفحه یا در برخی از صفحات خاص مربوط به بازی مشاهده می‌کند؛ مانند صفحه‌ی نمایش امتیاز بعد از برد یک مرحله که به آن win page هم گفته می‌شود.

 کیزان درامد از طریق تبلیغ درون برنامه ای بسته به تعداد کلیک یا مشاهد دارد به همین علت از تبلیغ برای بازی های با طرفدار زیاد و تعداد نصب بالای چند هزار کاربر استفاده میشه.

فروش محصول مرتبط با بازی

این روش بیشتر در بازی های با طرفداری زیاد استفاده میشه. فروش محصولات مشابه مانند ماگ, تی شرت,جا کلیدی.

این روش علاوه بر اینکه درآمدزایی هم  دارد شیوه خوبی برای شناخته شدن بازی به شمار می آید.

تدریس بازی

اگر دانش کافی در این زمینه داشته باشید میتوانید تدریس را شروع کنید و از این راه کسب درآمد کنید.فراگیری میتواند به صورت آنلاین یا حضوری باشد

زمینه های بسیاری برای تدریس وجود دارد.

مدل سازی

برنامه نویسی

یونیتی

انیمیت

نقاشی دیجیتال

گرافیک دوبعدی و سه بعدی بازی

طراحی کاراکتر

مارکتینگ در بازی سازی

و ...

اگر فعلا دانش کافی برای شروع این روش ندارید میتوانید با شرکت در کلاس های استودیو گونای به بهترین نحو از این علوم بهره مند شوید هم چنین اگر ایده برای تولید بازی دارید و میخواهید بازی با ایده شما تولید شود برای سفارش بازی سازی میتوانید در ارتباط باشبد.

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

ده ها حرفه در صنعت بازی های ویدیویی با رشد سریع وجود دارد که به تولید بازی با کیفیت کمک می کند. این موقعیت های بسیار مورد علاقه شامل طراحان بازی ، آزمایش کننده های QA ، برنامه نویسان و هنرمندان بازی است که همه با هم کار می کنند تا یک محصول سرگرم کننده و قابل پخش را ایجاد کنند که مصرف کنندگان می توانند از آن لذت ببرند.

 

Concept ArtisTبازی ویدیویی چیست؟

در ابتدای توسعه بازی ، هنرمند مفهومی شخصی است که نمای اولیه بصری آثار هنری بازی را ایجاد می کند. هنرمند مفهومی از سند طراحی بازی (GDD) برای نشان دادن سبک و ایده کلی چگونگی ظاهر همه دارایی های بازی استفاده می کند. سایر اعضای گروه هنری بر اساس این طرح های اولیه کار می کنند و در نهایت به محصول نهایی منتهی می شوند.

 

Concept Artis بازی های ویدئویی چه می کند؟

در مراحل اولیه ایجاد بازی ، Concept ArtisT با کارگردانان هنری کار می کند تا ظاهر یک بازی ویدیویی را قبل از ورود به مرحله تولید شکل دهد. Concept Artis از تحقیقات عکاسی ، مدل سازی سه بعدی و نقاشی دیجیتال برای ایجاد ظاهر و لحن اولیه بازی ویدئویی استفاده می کنند. آنها محیط دو بعدی را ایجاد می کنند ، دشمن اولیه و طراحی شخصیت ها را ایجاد می کنند و تعداد عناصر بصری دیگر (مانند سلاح ، ابزار یا وسایل نقلیه) را در بازی نشان می دهند.

این هنرمندان بازی های ویدئویی پایه ای را برای انیمیشن سازان ، هنرمندان سه بعدی ، ناشران ، طراحان سطح و برنامه نویسان فراهم می کنند تا از زیبایی بازی لذت ببرند. کار آنها می تواند به سرمایه گذاران برای فروش یک ایده بازی موفق کمک کند.


چگونه می توان هنرمند مفهومی بازی های ویدئویی شد

مشاغل در صنعت بازی بسیار رقابتی است و به سختی به دست می آید. با این حال ، با مهارت ها و انگیزه مناسب ، می توانید به عنوان یک هنرمند مفهومی در دنیای بازی نقش ایفا کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بتوانید خود را در بهترین موقعیت برای کار قرار دهید:

  

  مدرک گرفتن. برخی از شرکت های بازی سازی بهConcept ArtisT نیاز دارند که دارای مدرک هنر بازی ، طراحی گرافیک یا هنر دیجیتال سه بعدی باشند. در حالی که شرکت در یک مدرسه هنری ضروری نیست ، تکمیل یک برنامه طراحی گرافیکی یا انیمیشن می تواند به شما در برجسته شدن از نظر دانش و تجربه کمک کند.


    مجموعه مهارت های خود را گسترش دهید

Concept Art فراتر از توانایی شما در ایجاد طرح های دو بعدی است. شما باید نحوه استفاده از نرم افزار تصویرسازی و همچنین برنامه های مختلف ویرایش و جلوه را بدانید. آگاهی از جنبه ها و تکنیک های مختلف هنر بازی می تواند شما را به یک تهدید چندگانه تبدیل کند و به عنوان یک دارایی ارزشمند برای شرکت های بازی سازی.


    نمونه کارها ایجاد کنید. نمونه کارهای شما مهمترین قسمت فروش خود به عنوان یک

Concept Artistاست. مجموعه ای از برجسته ترین طرح ها و طرح های خود را جمع آوری کنید و یک وب سایت تبلیغاتی برای خود و استعدادهای خود و همچنین هر تجربه مرتبط یا مهارت های اضافی ایجاد کنید.


    شبکه. در نمایشگاه ها یا کنفرانس های بازی های ویدئویی شرکت کنید و با سایر هنرمندان با استعداد در ارتباط باشید. از آنها س در مورد شغل و تجربه خود بپرسید ، و سعی کنید ارتباط برقرار کنید یا اطلاعات تماس آنها را بدست آورید تا احتمالاً روابط کاری آینده تسهیل شود.


    جستجوی موقعیت ها برخی از شرکت های بازی مستقل هنرمندان بازی های ویدئویی را به صورت مستقل استخدام می کنند ، بنابراین همیشه باید در مورد این که کدام شرکت ها از فریلنسرها استفاده می کنند ، تحقیق و پرس و جو کرد. کسب تجربه به عنوان یک هنرمند خارج از بازی های ویدئویی نیز می تواند مفید باشد ، زیرا می تواند به مجموعه شما کمک کرده و توانایی های متنوع شما را به نمایش بگذارد.

 

درباره ما: GunayStudio استودیوای است که برای کمک به افراد جویای کار جهت یافتن ، سفارش بازی سازی, تحقیق و ارتباط با برنامه های آموزشی شغلی جهت پیشرفت حرفه ای آنها

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

شرکت های موفق

Sony

این شرکت زیرمجموعه فناوری ابر قدرت سونی است و بر اساس کنسول بازی ویدیویی موفق playstation ساخته شده است. در 16 نوامبر 1993 در توکیو تاسیس شد تا توسعه بازی های ویدئویی سونی را برای سیستم های پلی استیشن مدیریت کند.

از آن زمان ، این شرکت یکیاز  موفق ترین شرکت بازی های ویدئویی در سطح جهان است. این شرکت 20.8 میلیارد دلار درآمد برای سال مالی 2018 گزارش کرده بود. این درآمد بسیار بیشتر از سایر بخش های شرکت سونی است.

برخی از نسخه های قابل توجه  SCE عبارتند از:

  • Uncharted
  • Last of Us
  • Marvel’s Spider-Man
  • LittleBigPlanet
  • Ratchet & Clank
  • God of War
  • Spyro
  • Crash Bandicoot

Nintendo

نینتندو یکی از قدیمی ترین شرکت بازی های ویدئویی در این لیست است. نینتندو در سال 1889 با عنوان شرکت نینتندو کاروتا ایجاد شد که هدف آن ایجاد hanafuda با تصویر دستی بود که به جای اعداد و کت و شلوار ، کارت های بازی ژاپنی با تصاویر هستند.
 

رشد نینتندو

بین سالهای 1963 و 1968 ، نینتندو به مشاغل دیگر روی آورد. آنها یک شرکت تاکسی ، یک زنجیره «هتل عاشقانه» ، یک شرکت برنج فوری ، و یک جاروبرقی کنترل از راه دور شایان ستایش ، و سایر موردهای دیگر ایجاد کردند. تنها محصولاتی که شکست نخورد اسباب بازی های آنها بود. نینتندو به یک شرکت اسباب بازی تبدیل شد.
 

نینتندو به عنوان یک شرکت اسباب بازی

 

نینتندو در سال 1972 وارد بازار بازی های ویدئویی شد. این اسلحه سبک برای استفاده در Magnavox Odyssey ایجاد کرد.

پس از این ، آنها شروع به ساخت بازی های خود با کابینت های بازی مانند Don Kong کردند. این نشان دهنده آغاز حرفه طولانی شیگرو میاموتو در سال 1981 بود.
 

اولین کنسول نینتندو: سیستم سرگرمی نینتندو

در سال 1985 ، نینتندو Famicom را منتشر کرد. پس از این ، Nintendo 64 ، Game Boy و همه کنسول ها و بازی های محبوب امروز Nintendo آمد.

نینتندو ممکن است بالاترین درآمد فروش را نداشته باشد ، اما طول عمر ، میراث و محبوبیت آن حیرت انگیز است. ماریو یکی از شناخته شده ترین شخصیت های تمام دوران است. نینتندو تنها در سال 2018 5.59 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

نسخه های قابل توجه نینتندو عبارتند از:

  • Super Mario Bros.
  • Super Smash Bros
  • The Legend of Zelda
  • Metroid Prime
  • Animal Crossing
  • Pikmin

لا

Mojang

داستان این شرکت بازی در واقع داستان Markus "Notch" Persson است. بسیاری از شرکت های بازی سازی هستند که بیشتر از Mojang درآمد کسب کرده اند. با این حال ، بسیاری از آنها مدیون موفقیت خود در یک بازی نیستند. داستان با پروژه شخصی او. Persson و Minecraft شروع می شود.

Minecraft

Minecraft در سال 2009 منتشر شد. این بازی حتی در حالت اولیه بسیار محبوب بود به گونه ای که Persson Mojang AB را برای توسعه بازی قرار داد.

در طول سالهای بعد ، Minecraft به یکی از موفق ترین و معروفترین عناوین تمام دوران مبدل شد . فقط در دو سال به بیش از ده میلیون حساب به ثبت رسید. بازی آنقدری موفق بود که آنها توانستند آن را به زبان برنامه نویسی دیگری بازنویسی کنند. اینگونه شد که بازی به دستگاه های تلفن همراه و کنسول ها منتقل شود.

در سال 2014 ، پرسسون موجانگ را به مبلغ 2.5 میلیارد دلار به مایکروسافت فروخت. به هر کارمندی که شش ماه پس از فروش در شرکت بماند ، پس از کسر مالیات پاداشی نزدیک به 300،000 دلار اهدا می شود.

پس از فروش ، پرسسون این شرکت را با دارایی خالص 1.6 میلیارد دلار ترک کرد. Minecraft در زمان نگارش این مقاله 176 میلیون نسخه فروخته است و این دومین بازی پرفروش ویدئویی تمام دوران است که پس از Tetris قرار دارد.

 

EA

الکترونیک آرتز ، که به اختصار EA نامیده می شود ، به دلیل سن آن نیز قابل بیانم است. یکی از قدیمی ترین شرکت های بازی سازی است که به نام یک تجارت موفق باقی مانده است. این در ابتدا در سال 1982 تأسیس شد و بیشتر به دلیل نمایندگی ورزشی خود در بازیهای سالانه خود مانند NFL ، NBA و FIFA شناخته شده است.

در حال حاضر ، EA همچنان مالک شرکت بازی سازی سوئدی DICE است ، که از سری بازی های تیرانداز اول شخص Battlefield و Star Wars Battlefront را ایجاد کرد. EA همچنین تنها توزیع کننده بازی های جنگ ستارگان پس از به توافق رسیدن با دیزنی است.

کل دارایی خالص EA 22.90 بیلیون دلار است که در سال 2018 آنها رکوردار 5.1 میلیارد دلار درآمد شد.

انتشارات EA عبارتند از:

  • Battlefield
  • Mass Effect
  • Medal of Honor
  • FIFA
  • Madden
  • Need for Speed
  • Apex Legends
  • Destiny

Rockstar Games

در سال 1999 بازیهای BMG به Take-Two Interactive بهم ملحق شدند تا Rockstar Games را ایجاد کنند. این شرکت توسعه دهنده بیشتر به خاطر سری Grand Theft Auto شناخته می شود.

در سال 2014 ، Rockstar بیش از 250 میلیون نسخه از بازی های خود را منتشر کرد. این تعداد در سال 2016 تکرار شد. 250 میلیون نسخه از سری Grand Theft Auto انتشار شد. آخرین ورودی ، Grand Theft Auto V ، بیش از هر بازی دیگری در این سری و در تاریخ شرکت فروش و طرفدار داشته است. این بازی با بیش از 110 میلیون نسخه در بین پرفروش ترین بازی های در طول تاریخ قرار گرفته است.

راک استار مسئولیت سریال محبوب مردمی و تحسین منتقدان Red Dead را عهده دار است. در حالی که همه بازی های آنها سبک و احساس مشابهی دارند ، از بازار اصلی بازی ها منحصر به فرد هستند. وقتی از او پرسیده شد که چرا آنها اکثریت تیراندازان اول شخص خود را ایجاد نمی کنند ، Dan Houser ، معاون خلاق Rockstar اینگونه پاسخ داد: "این در DNA ماست که از کارهایی که شرکت های دیگر انجام می دهند دوری کنیم."

Take-Two Interactive Software ، یک شرکت کانتینری برای Rockstar ، درآمد سالانه برای آنها را در سال 2019 2.66 میلیارد دلار گزارش کرده است. این نسبت به سال 2018 48 درصد افزایش زیادی دارد.

  • Red Dead Redemption
  • Grand Theft Auto
  • Max Payne
  • L.A. Noire

 

Battle Royale Mode

حالت Fortnite’s Battle Royale به سرعت مخاطب و طرفدار خود را به دست آورد و انتشار بازی اصلی را به شدت تحت الشعاع قرار داد. این بازی تا ماه می سال 2018 بیش از 125 میلیون بازیکن را به دست آورد و درآمد تقریبی 1 میلیارد دلاری را تا جولای 2018 از طریق تراکنش های خرد بدست آورد. ارزش Epic Games قبل از انتشار Fortnite 825 میلیون دلار بود و ارزش آن تا جولای 2018 4.5 میلیارد دلار گذارش شده است.

Epic موفق شد با راضی کردن سونی به بازی متقابل با ویندوز و ایکس باکس و سپس سرانجام همه پلتفرم ها ، زمینه جدیدی پیدا کند. تا مارس 2019 ، بازی 250 میلیون گیمر جمع آوری کرده بود و ارزشی معادل Epic Games 15 میلیارد دلار تخمین زده شده.
 

سایر شرکت های معروف بازی سازی

در حالی که اینها تعدادی از موفق ترین شرکت های بازی سازی در جهان هستند ، هنوز هم تعدادی شرکت برجسته برای یادآوری وجود دارد.
 

Atari

در اوایل دهه 1980 آتاری یک بازیگر ویدئویی بود. این شرکت سالها بازار بازی های ویدئویی را پیش از سقوط صنعت در سال 1983 رهبری می کرد. امروز آتاری قصد دارد یک کنسول بازی ویدیویی جدید برای مخاطبان مدرن تر منتشر کند.
 

 

چگونه وارد صنعت بازی شویم؟

بسیاری از این شرکت های بازی سازی مارکدار ریشه های کوچکی دارند که منجر به موفقیت عظیم می شود. تنها چیزی که بین شما ایستاده و به آنها ملحق می شوید شروع به کار است. اگر به دنبال حرفه ای در صنعت بازی هستید ، کسب مدرک طراحی بازی اولین قدم عالی است.


درباره ما: GunayStudio استودیوای است که برای کمک به افراد جویای کار جهت یافتن ، سفارش بازی سازی, تحقیق و ارتباط با برنامه های آموزشی شغلی جهت پیشرفت حرفه ای آنها

 

  • الهام بازدار