محتوایی ایجاد کنید که طنین انداز باشد
اگر قصد تولید محتوای اینستاگرام که مورد توجه مردم باشد را دارید، درک مخاطبان هدفتان بسیار مهم است. پیام برند شما باید در زمان و مکان مناسب با خواسته ها و نیازهای مشتری صحبت کند. از پرسونای خریدار استفاده کنید تا تصویر واضحی از مشتری خود و نحوه صحبت با آنها داشته باشید.
سپس، به مناطق خاصی که با آنها طنین انداز است ضربه بزنید. استفاده را در نظر بگیرید:
هیجانی. از زبان عاطفی برای ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان برای به اشتراک گذاشتن محتوای رسانه های اجتماعی، گذاشتن نظر یا خرید استفاده کنید.
داستان سرایی. یک عنصر مرتبط و انسانی به محتوای اینستاگرام خود اضافه کنید تا مشتریان بالقوه با پیام شما ارتباط برقرار کنند.
تحصیلات. منابع و اطلاعاتی را ارائه دهید که واقعاً به مخاطبان هدف شما کمک کند (نه فقط چیزهایی که شما را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهد).
شیوه زندگی. به بینندگان نگاهی انحصاری به زندگی پشت صحنه یا اینکه چیزها از منظر شما چگونه به نظر می رسند، بدهید.