یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

  • ۰
  • ۰

شرکت بازی سازی

بهترین شهرها برای مشاغل توسعه بازی های ویدیویی

هنگامی که ذهن خود را باز کنید، نمی توان گفت که حرفه بازی های ویدیویی شما ممکن است شما را به کجا برساند. اگر به دنبال شغل جدید و تاسیس شرکت بازی سازی برای ساخت بازی های ویدیویی هستید، امیدوارم به طور جدی به این فکر کرده باشید که کدام شهرها در سراسر جهان را در جستجوی خود قرار دهید.

چرا؟ زیرا اگرچه بیش از 2000 استودیو بازی سازی در سراسر جهان وجود دارد، اما همه شهرها برابر نیستند. وقتی صحبت از توسعه بازی می شود، برخی به وضوح از بقیه جدا هستند.

آن‌ها به‌عنوان «محل‌های توسعه بازی» شناخته می‌شوند، زیرا بیش از هر استودیوی توسعه‌دهنده بازی‌ها – و مشاغل بازی‌های بیشتری – دارند.

هر کجا که در حال حاضر زندگی می کنید، باید به فکر رفتن به یک مرکز توسعه بازی های ویدیویی باشید. در واقع، شهری که در آن شغل بعدی خود را پیدا می کنید، ممکن است مهم ترین تصمیمی باشد که در کل حرفه خود می گیرید. در اینجا دلیل است.

چرا باید به یک مرکز توسعه بازی برویم؟

وقتی می توانید در یک استودیوی توسعه دهنده بازی در یک شهر ساحلی آفتابی مانند تامپا، فلوریدا کار کنید، چرا به شهری غرق باران مانند سیاتل، واشنگتن نقل مکان کنید؟

پاسخ این است، زیرا تامپا خانه تنها 3 استودیوی بازی است، در حالی که سیاتل با بیش از 30 استودیو بازی پراکنده است. (سیاتل همچنین مملو از صدها مغازه تریاکی خوشمزه است، اما این مهم نیست.)

دلایل خوبی وجود دارد که چرا می خواهید در یک شهر توسعه دهنده بازی ها زندگی و کار کنید:

امنیت شغلی توجه کنید که من نگفتم امنیت شغلی.

صنعت بازی‌های ویدیویی می‌تواند بی‌ثبات باشد و اخراج‌ها در هر استودیو بازی ممکن است بدون اطلاع قبلی اتفاق بیفتد، بنابراین امنیت شغلی همیشه بالا نیست. اما وقتی در شهری زندگی می‌کنید که دارای دوازده یا چند استودیوی بازی‌سازی دیگر است، اگر اخراج شوید، سریع‌تر و آسان‌تر می‌توانید شغل جدیدی پیدا کنید.

توسعه دهندگان در شهرهای داغ اغلب در چند روز پس از اخراج در مشاغل جدید استخدام می شوند، گاهی اوقات حتی بدون نیاز به درخواست. اکنون این امنیت شغلی است.

تمرکز استعداد.

از آنجایی که شهرهای داغ دارای مشاغل بازی زیادی هستند، صدها توسعه دهنده بسیار با استعداد را جذب می کنند. این برای شما چه معنایی دارد؟ این بدان معنی است که، به خصوص اگر در این صنعت تازه کار هستید، می توانید با برخی از با استعدادترین توسعه دهندگان جهان کار کنید - و از آنها یاد بگیرید.

اندازه باعث رشد می شود.

وقتی گروهی از افراد شروع به فکر کردن در مورد اینکه کجا یک استودیوی بازی سازی جدید باز کنند، یکی از مهمترین ملاحظات آنها این است که به راحتی افراد با تجربه و با استعداد را برای استخدام پیدا کنند. هات‌ب‌های توسعه‌دهنده بازی بیش از هر جای دیگری توسعه‌دهنده دارند، بنابراین معمول است که استودیوهای توسعه‌دهنده جدید در شهرهای داغ راه‌اندازی شوند. این به معنای فرصت های شغلی بیشتر برای شماست.

 

  • ۰۰/۰۸/۲۵
  • الهام بازدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی