موشن گرافیک چیست؟
موشن گرافیک راهی عالی برای برجسته شدن در دنیایی است که دائماً با اطلاعات و سرگرمی های جدید بمباران می شود. نحوه استفاده موثر از آنها را بیابید.
ما در دنیایی پر از سرگرمی زندگی میکنیم - و این باعث میشود که برندها مجبور شوند در چند لحظه برای تمرکز محدود افراد همیشه حواسپرتی رقابت کنند. هر تلاش بازاریابی باید به سرعت توجه را جلب کند، ترجیحاً در سه ثانیه اول، تا موثر واقع شود.
انسانها به عناصر بصری بهتر از خواندن متن واکنش نشان میدهند، بنابراین موشن گرافیک تبلیغاتی روشی عالی برای جلب توجه و نشان دادن یک نقطه در پلتفرمهای مختلف هستند. آنها از طریق ترکیبی از انیمیشن، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک و متن متحرک ایدهها و اطلاعات را به صورت بصری مفهومسازی میکنند و درک کاری که شما انجام میدهید و انجام آن را برای مشتریان و مشتریان بالقوه آسانتر میکنند. بهترین از همه، به اشتراک گذاری آنها در رسانه های اجتماعی و افزودن به محتوای سایت آسان تر است. همه اینها باعث می شود برندها با شخصیت تر شوند و تعامل را افزایش دهند.
استفاده از موشن گرافیک تبلیغاتی در محتوای ویدیویی به افزایش تعامل کمک می کند. توییتر موافق است و اشاره می کند که بازدیدهای ویدیو از سال 2019 تا 2020 62 درصد افزایش یافته است.
ارسال مقالات طولانی، حتی با عکسهای عالی، به این معنی است که بسیاری از مردم بهجای خواندن کل مطلب، به سادگی آنها را اسکن میکنند. موشن گرافیک فقط به انتقال بهتر پیام ها کمک می کند.
بر اساس یک مطالعه، بازاریابان ویدیو میتوانند با استفاده از ویدیوها، با 66 درصد سرنخهای واجد شرایط بیشتر، بازدهی بسیار بالاتری را با استفاده از ویدیوها ایجاد کنند. استفاده از ویدیوهای موشن گرافیک در یک وب سایت برای جلوتر ماندن از رقبا ضروری است. عدم ترکیب طراحی حرکت و انیمیشن در یک وب سایت یا وبلاگ به معنای از دست دادن مشتری یا مشتری عالی است.
- ۰۰/۰۹/۲۲