یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سازنده ویدیوی تبلیغاتی با کاربری آسان در مرورگر شما

با یک ویدیوی تبلیغاتی خیره کننده که توجه همه را به خود جلب می کند، محصول خود را به نمایش بگذارید و فروش را افزایش دهید. سازنده ویدیوهای تبلیغاتی ما تمام ابزارهایی را که برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی مقرون به صرفه نیاز دارید را مستقیماً در مرورگر خود به شما ارائه می دهد. تبلیغات منحصر به فرد و شخصی را برای تبلیغ پروژه، کسب و کار یا خدمات خود ایجاد کنید.

چگونه از سازنده ویدیوی تبلیغاتی Renderforest استفاده کنیم؟

یک الگوی تبلیغاتی انتخاب کنید

 ساخت کلیپ تبلیغاتی تبلیغاتی خود را با مرور مجموعه وسیعی از الگوهای ویدیوی تبلیغاتی موجود در کتابخانه ما شروع کنید. پیش نمایش قالب ها را مشاهده کنید و یکی را انتخاب کنید که برای پروژه شما مناسب تر است.

تبلیغ خود را ویرایش و شخصی سازی کنید

از تمام ابزارهای ویرایش موجود برای شخصی سازی ویدیوی تبلیغاتی خود استفاده کنید. صحنه ها را اضافه کنید و آنها را ویرایش کنید تا با برند شما مطابقت داشته باشد. رسانه خود را آپلود کنید، پیام خود را تایپ کنید، سبک و رنگ را تغییر دهید، و با افزودن یک موسیقی پس زمینه جذاب یا صدای خود به پایان برسانید.

ویدیوی خود را صادر و به اشتراک بگذارید

هنگامی که ویدیوی تبلیغاتی شما آماده شد، زمان صادرات و انتشار آن فرا رسیده است. پیش نمایش ویدیو را مشاهده کنید و اگر از همه چیز راضی هستید، آن را با کیفیت دلخواه خود صادر کنید. سپس، بلافاصله ویدیو را در پلتفرم های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را برای استفاده بعدی دانلود کنید.

 

 

 

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک راهی عالی برای برجسته شدن در دنیایی است که دائماً با اطلاعات و سرگرمی های جدید بمباران می شود. نحوه استفاده موثر از آنها را بیابید.

ما در دنیایی پر از سرگرمی زندگی می‌کنیم - و این باعث می‌شود که برندها مجبور شوند در چند لحظه برای تمرکز محدود افراد همیشه حواس‌پرتی رقابت کنند. هر تلاش بازاریابی باید به سرعت توجه را جلب کند، ترجیحاً در سه ثانیه اول، تا موثر واقع شود.

انسان‌ها به عناصر بصری بهتر از خواندن متن واکنش نشان می‌دهند، بنابراین موشن گرافیک تبلیغاتی روشی عالی برای جلب توجه و نشان دادن یک نقطه در پلتفرم‌های مختلف هستند. آنها از طریق ترکیبی از انیمیشن، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک و متن متحرک ایده‌ها و اطلاعات را به صورت بصری مفهوم‌سازی می‌کنند و درک کاری که شما انجام می‌دهید و انجام آن را برای مشتریان و مشتریان بالقوه آسان‌تر می‌کنند. بهترین از همه، به اشتراک گذاری آنها در رسانه های اجتماعی و افزودن به محتوای سایت آسان تر است. همه اینها باعث می شود برندها با شخصیت تر شوند و تعامل را افزایش دهند.

استفاده از موشن گرافیک تبلیغاتی در محتوای ویدیویی به افزایش تعامل کمک می کند. توییتر موافق است و اشاره می کند که بازدیدهای ویدیو از سال 2019 تا 2020 62 درصد افزایش یافته است.

ارسال مقالات طولانی، حتی با عکس‌های عالی، به این معنی است که بسیاری از مردم به‌جای خواندن کل مطلب، به سادگی آن‌ها را اسکن می‌کنند. موشن گرافیک فقط به انتقال بهتر پیام ها کمک می کند.

بر اساس یک مطالعه، بازاریابان ویدیو می‌توانند با استفاده از ویدیوها، با 66 درصد سرنخ‌های واجد شرایط بیشتر، بازدهی بسیار بالاتری را با استفاده از ویدیوها ایجاد کنند. استفاده از ویدیوهای موشن گرافیک در یک وب سایت برای جلوتر ماندن از رقبا ضروری است. عدم ترکیب طراحی حرکت و انیمیشن در یک وب سایت یا وبلاگ به معنای از دست دادن مشتری یا مشتری عالی است.

 

  • الهام بازدار
  • ۰
  • ۰

هزینه تبلیغات اینستاگرام در سال 2021 چقدر است؟ (+ چگونه از بودجه خود بیشترین استفاده را ببرید)

تبلیغات پولی یک ابزار بازاریابی قدرتمند در اینستاگرام است و مکمل کاری است که برندها می توانند در برگه های Feed، Stories و Explore انجام دهند. تبلیغات اینستاگرام مانند تبلیغات فیس بوک، هدف گذاری و انعطاف پذیری پیشرفته ای را ارائه می دهد تا تقریباً برای هر کسب و کاری قابل دسترسی باشد.

اگر این پلت فرم بصری یک کانال محبوب برای مخاطبان هدف شما است، ممکن است بخواهید در اینستاگرام تبلیغ کنید.

برای کمک به درک شما از هزینه ساخت کلیپ اینستاگرام، ما قصد داریم موارد زیر را پوشش دهیم:

نحوه عملکرد تبلیغات اینستاگرام

چه چیزی باعث می شود تبلیغات اینستاگرام ارزش قیمت داشته باشد.

عوامل موثر بر هزینه تبلیغات اینستاگرام

میانگین هزینه هر کلیک اینستاگرام، هزینه هر تعامل و CPM.

راه هایی برای کاهش هزینه ساخت کلیپ اینستاگرام

 

تبلیغات اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

بسته به هدف کمپین شما، تبلیغاتی که در اینستاگرام ظاهر می‌شوند می‌توانند تا 18 گزینه دکمه فراخوان برای اقدام داشته باشند، می‌توانند به وب‌سایت شما پیوند دهند و گزینه‌هایی برای دانلود برنامه‌ها یا خرید از فروشگاه‌های آنلاین به کاربران ارائه دهند.
شما در واقع حتی برای تبلیغ در اینستاگرام نیازی به یک اکانت اینستاگرام ندارید. از آنجایی که فیس بوک شرکت مادر آن است، تنها چیزی که نیاز دارید یک صفحه تجاری فیس بوک دارید. با این حال، بهترین کار این است که یک حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید تا بتوانید با محتوایی آشنا شوید که به بهترین شکل با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود و تلاش های بازاریابی ارگانیک اینستاگرام شما را تکمیل و تقویت می کند.
برای راه‌اندازی تبلیغات اینستاگرام، از مدیر تبلیغات فیسبوک برای راه‌اندازی کمپین‌ها، مجموعه‌های تبلیغاتی که در آن بودجه، مخاطبان هدف، مکان‌های تبلیغات و گزینه‌های بهینه‌سازی را انتخاب می‌کنید، استفاده کنید. مانند تبلیغات فیس بوک، تبلیغات شما در چارچوب زمانی انتخاب شده، پارامترهای بودجه، انتخاب مخاطب و اهداف بهینه سازی اجرا می شود.
چه چیزی باعث می شود تبلیغات اینستاگرام ارزش قیمت داشته باشد؟
تبلیغات در رسانه های اجتماعی مزایای زیادی به همراه دارد، و به جای اجرای کمپین ها و تبلیغات به طور مستقیم از حساب کسب و کار شما، مزایای خاصی برای پرداخت برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.
 
  • الهام بازدار