یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

  • ۰
  • ۰

گیم پلی

گیم پلی اصلی در تمام حالت های بازی شامل کنترل یک شخصیت با توانایی های منحصر به فرد برای کشتن شخصیت های غیر بازیکن و حریفان برای کسب تجربه و طلا است، با استفاده از تجربه برای باز کردن توانایی های شخصیت یا افزایش بیشتر قدرت آن، و طلا برای خرید اقلام در فروشگاه (که بسته به کالای خریداری شده ویژگی های خاصی را تغییر می دهد).

سپس بازیکنان هماهنگ می شوند تا سازه های دفاعی دشمن به نام برجک ها را از بین ببرند و با تخریب ساختمان اصلی، واقع در پایگاه تیم دشمن، پیروزی به دست می آید. مکانیک های گیم پلی خاص بسته به حالت بازی انتخاب شده متفاوت است.

تجربه و طلا نیز در طول مسابقات به دست می آید که در حساب های بازیکنان اعمال می شود.

حساب ها از سطح 1 شروع می شوند و سطح 15 حداکثر سطح است. با افزایش سطح، کاربران جوایز درون بازی دریافت می کنند. ارتقاء سطح همچنین توانایی های احضار کننده خاصی را باز می کند که می تواند برای هر قهرمانی که احضار کننده استفاده می کند اعمال شود. طلا را می توان برای اهداف مختلفی مانند خرید قهرمانان جدید استفاده کرد.

حالت های بازی

دره پادشاهان

خواستگاری رتبه بندی شده

نبرد چانگپینگ

Mohist Mechatech

 

حالت های بازی

در این بخش، حالت‌های بازی متعددی وجود دارد که شامل علاقه‌مندان و روش‌های بازی جالب است.

درگیری بی نهایت

درگیری سرزمین رویایی

شطرنج

نبرد کوه آتشین

مبارزه با کلون

 

شخصیت ها

بازیکنان می‌توانند بین طیف گسترده‌ای از قهرمانان، هر کدام دارای توانایی‌های خاص، پوسته‌های آرایشی و داستان‌های پس‌زمینه، یکی را انتخاب کنند. آنها به طور کلی به عنوان: تانک (مبتنی بر دفاع)، جنگجو (مبارزه نزدیک)، Assassin، Mage (آسیب جادویی)، آرچر (آسیب فیزیکی دوربرد) و پشتیبانی طبقه بندی می شوند. این قهرمانان معمولاً از فولکلور، اساطیر یا موجودات افسانه‌ای سرچشمه می‌گیرند، و دیگران از آثار ادبی، تلویزیونی/فیلم‌ها و حتی دیگر قهرمانان درون بازی (بر اساس فولکلور داخلی بازی) می‌آیند.

علاوه بر این، تنسنت با شرکت بازی سازی ژاپنی SNK همکاری کرد تا Mai Shiranui از سری Fatal Fury و The King of Fighters و Charlotte، Ukyo Tachibana، Nakoruru و Haohmaru از سری Samurai Shodown به عنوان شخصیت های مهمان در Honor of Kings حضور داشته باشند. به طور مشابه، Gongsun Li، شخصیتی از Honor of Kings، نیز به عنوان یک شخصیت مهمان قابل بازی در بازی مبارزه ای SNK در سال 2019 Samurai Shodown ظاهر شد.بازی های جنگی و امپراطوری زیاد دیگری ساخته شده که از نمون های آن بازی پادشاهان جهان 2 را میتوان نام برد.

مدل درآمد

در سال 2016، این بازی روزانه بیش از 50 میلیون کاربر فعال و بیش از 200 میلیون کاربر ثبت نام کرده بود. این بازی در سه ماهه آخر سال 2016 10.4 میلیارد ین (1.61 میلیارد دلار) به دست آورد. در نوامبر 2016، Honor of Kings در جشنواره سرگرمی پان چین 2016 "لیست ارزش شاخص IP چین - لیست 10 بازی برتر" در صدر قرار گرفت. در ماه مه 2017، این بازی به پردرآمدترین بازی موبایل در جهان تبدیل شد. 160 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. در ماه مه 2017، سرگرم کننده لو هان به عنوان سفیر بازی انتخاب شد. در ماه فوریه 2019، بازی یک میلیارد دلار درآمد داشت. در سال 2020، این بازی بیش از 2.45 میلیارد دلار فروش داشت و به پردرآمدترین بازی سال تبدیل شد. Honor of Kings در سال 2017 حدود 50 درصد از درآمد بازی های تلفن همراه Tencent را به خود اختصاص داد و در آوریل 2017 حدود 3 میلیارد ین درآمد ناخالص (435 میلیون دلار) داشت. در ژوئن 2017، شرکت تحلیلی APP Annie گزارش داد که Honor of Kings با درآمد حاصل از درآمد سه ماهه اول این بازی به 1.76 میلیارد دلار، بازی موبایل شماره 1 (به استثنای بازی‌های اندروید) در جهان است. یک پوست قهرمان آرایشی از ژائو یون نیز در یک روز 22 میلیون دلار فروخته شد. در آن زمان، تنسنت 200 میلیون کاربر ثبت نام شده با 50 میلیون کاربر فعال روزانه را گزارش کرد. این بازی در سه ماهه دوم سال 2017 911 میلیون دلار فروش داشت. بین سه ماهه آخر سال 2016 تا سه ماهه دوم سال 2017، این بازی 4.281 میلیارد دلار فروش داشت. در پاسخ به روز عزای ملی تعیین شده در 4 آوریل 2020 توسط چین برای کسانی که جان خود را از دست داده اند یا در اثر همه گیری COVID-19 درگذشته اند، همه بازی های Tencent یک تعلیق 24 ساعته خدمات را اعلام کردند. افتخار پادشاهان.

 

 

 

  • ۰۰/۰۸/۲۶
  • الهام بازدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی