یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

  • ۰
  • ۰

توسعه بازی

توسعه بازی هنر ایجاد بازی است و طراحی ، توسعه و انتشار بازی را توصیف می کند. و ممکن است شامل تولید مفهوم ، طراحی ، ساخت ، آزمایش و انتشار باشد.هنگام ایجاد یک بازی ، مهم است که به مکانیک بازی ، پاداش ها ، تعامل بازیکنان و طراحی سطح فکر کنید.توسعه دهنده بازی می تواند برنامه نویس ، طراح صدا ، هنرمند ، طراح یا بسیاری از نقش های دیگر موجود در صنعت باشد.توسعه بازی می تواند توسط یک استودیوی توسعه بازی بزرگ یا توسط یک فرد واحد انجام شود. می تواند به اندازه دلخواه کوچک یا بزرگ باشد. تا زمانی که به بازیکن اجازه می دهد با محتوا تعامل داشته باشد و بتواند عناصر بازی را دستکاری کند ، می توانید آن را "بازی" نامید.

برای مشارکت در روند توسعه بازی ، نیازی به نوشتن کد ندارید. امکان داره هنرمندان محتوای لازم برای بازی رو تولید و یا طراحی کنن، در حالی که توسعه دهنده ممکن است بر برنامه نویسی نوار سلامتی تمرکز کند. ممکن است یک تستر درگیر شود تا ببیند بازی مطابق انتظار کار می کند.

برای حل مشکلاتی که چارچوب بازی داشت ، ابزارهایی مانند libGDX و OpenGL توسعه داده شد.

این زمانی بود که موتورهای بازی مانند Construct ، Game Maker ، Unity و Unreal توسعه یافتند. به طور کلی ، یک موتور دارای همه چیزهایی است که یک چارچوب داشت ، اما با رویکردی دوستانه تر با استفاده از رابط کاربری گرافیکی (GUI) و کمک به توسعه گرافیکی بازی.

در برخی موارد ، مانند Game Maker و Construct ، میزان عملکردهای از پیش ساخته شده آنقدر زیاد است که افرادی که مهارت های برنامه نویسی قبلی ندارند می توانند یک بازی را از ابتدا بسازند ، واقعاً صحنه را گسترش داده و توسعه بازی را تقریباً برای همه در دسترس قرار دهند.بسیاری از توسعه دهندگان تصمیم می گیرند یک بازی را با استفاده از موتور توسعه بازی توسعه دهند.

موتورهای بازی می توانند روند ایجاد یک بازی را بسیار ساده تر کرده و توسعه دهندگان را قادر به استفاده مجدد از بسیاری از قابلیت ها کنند. همچنین از گرافیک دو بعدی و سه بعدی ، فیزیک و تشخیص برخورد ، صدا ، اسکریپت نویسی و موارد دیگر مراقبت می کند.

برخی از موتورهای بازی دارای منحنی یادگیری بسیار تندی مانند CryEngine یا Unreal Engine هستند. با این حال ، ابزارهای دیگر برای مبتدیان بسیار در دسترس است و برخی حتی نیازی به شما ندارند که بتوانید برای ایجاد بازی خود کد بنویسید

در استودیو گونای میتوانید مسیر بازی سازی را به سادگی یاد بگیرید یا برای سفارش بازی سازی میتوانید ایمیل بزنید:)

موتور بازی Unity در جایی در وسط قرار دارد ، در حالی که برای مبتدیان دوستانه است ، برخی از بازی های محبوب و تجاری با استفاده از Unity (به عنوان مثال Overcooked ، Superhot) ساخته شده اند.

موتور بازی BuildBox اساساً برای توسعه بازی های فوق عادی است.

 

یک سری از موتور ها:

  • CryEngine
  • Unreal Engine
  • Unity Game Engine
  • Game Maker
  • Construct 2 or 3
  • Twine
  • Source
  • Frostbite
  • Buildbox
  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • الهام بازدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی