یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

  • ۰
  • ۰

گرافیک و طراحی یک نیاز حداقلی است
اولین چیزی که در صفحه Steam می بینیم ، اسکرین شات ها و فیلم های بازی است. تمایز آشکار بازی های AAA و بازی های مستقل ، گرافیک پیچیده و واقع گرایانه بازی های AAA با بودجه بزرگ است. این بدان معنا نیست که بازی های مستقل باید بد به نظر برسند. در واقع ، با مشاهده 500 بازی برتر مستقل ، همه آنها تصفیه شده به نظر می رسند. برخی از آنها مانند مهندسان فضایی زیبا و پیچیده به نظر می رسند.

با این حال ، همه آنها گرافیک پیچیده و واقعی ندارند. در حقیقت ، آنها اغلب بسیار ساده هستند ، مانند پادشاهی ها و قلعه ها. Minecraft ممکن است نمونه محبوب تری از همین پدیده باشد.

حتی این بازی های بصری ساده نیز به صورت تصفیه شده و تفکر شده ای به چشم می خورد. آنها تمایل دارند خودنمایی کنند و سرگرم کننده و حرفه ای به نظر برسند. بنابراین ، من گرافیک و طراحی را چیزی می دانم که شما باید حداقل استاندارد را در آن داشته باشید ، اما لزوماً از آن زمان به بعد مزیتی برای شما ایجاد نمی کند. در واقع ، بسیاری از بازی های مستقل از نظر بصری خیره کننده ، اما نه چندان موفق وجود دارد.

عامل موفقیت دیگر در زمینه گرافیک ، جذابیت از طریق بازاریابی است. با نگاهی به نمونه پادشاهی ها و قلعه ها در بالا ، ظاهر رنگارنگ و منحصر به فرد بازی بلافاصله توجه بازیکنان را به خود جلب می کند. این امر به اشتراک گذاری و مشاهده پست های بازاریابی کمک می کند. من مقاله مفصلی در مورد نکات بازاریابی برای توسعه دهندگان بازی های مستقل نوشته ام که این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می دهد.

گیم پلی و داستان ، اما فقط تا یک نقطه
این بخش برای همه عناصر گیم پلی واقعی-مکانیک بازی ، داستان ، شخصیت ها ، نحوه عملکرد خوب آن با مشخصات پایین تر ، و اشکالات یا عدم وجود آنها ، همه چیز را در بر می گیرد. همانند گرافیک ، بازی های برتر حداقل استاندارد را نشان می دهند. آنها بیشتر تجربه های بدون اشکال و یکپارچه را تصفیه کرده اند. با این حال ، آنها لزوماً شاهکارهای پیچیده ای با خط داستانی شایسته اسکار نیستند. برای مثال Game Dev Tycoon را در نظر بگیرید ، که در اصل یک بازی سرمایه دار بسیار ساده و در عین حال جذاب است.

بازی Dev Tycoon

بازی های برتر رتبه بندی بهتری دارند
برای جمع بندی دو مفهوم بالا ، من رتبه بندی بازی ها را برای 500 بازی مستقل برتر بررسی کرده ام تا ببینم آیا تجربه کاربر نسبت به سایر بازی های مستقل برتر بوده است و چگونه با بازی های AAA مقایسه می شود. میانگین امتیاز در Steam حدود 72-73 مثبت است. برای بازی های AAA ، این میزان تا 79 افزایش می یابد. با این حال ، برای بازی های مستقل برتر ، میانگین امتیاز به 87٪ از امتیازات مثبت مثبت می رسد.

مقایسه رتبه بندی

این امر تا حدودی ناشی از این واقعیت است که بازی های برتر مورد توجه طرفداران قرار می گیرند و بازی های مستقل خوب بیشتر از بازی های بزرگ بزرگ سازمانی باعث می شود مردم به آنها امتیاز خوبی بدهند. با این حال ، همچنین نشان می دهد که داشتن یک بازی خوب برای موفقیت ضروری است. این رتبه بندی تأثیر ترکیبی گرافیک و گیم پلی را نشان می دهد ، اما لازم به یادآوری است که رتبه بندی بالا به معنای گرافیک واقع بینانه با سرمایه گذاری با کیفیت بالا نیست. این بدان معناست که دارای تم های دقیق ، منحصر به فرد و سازگار در گیم پلی و گرافیک هستید.

دومین نکته ای که این رتبه بندی ها نشان می دهد داشتن چیزی منحصر به فرد در بازی است. تقریباً همه 500 بازی برتر در زمینه ای نوآوری کرده اند - چه در زمینه طراحی ، چه گرافیک و چه گیم پلی.

به عنوان مثال ، Castle Crashers یکی از بالاترین امتیاز بازی های Steam است و این نکته را به خوبی نشان می دهد. گرافیک آن ساده ، در عین حال سرگرم کننده و قابل تفکر است. گیم پلی بازی جذاب و بصری است. در نتیجه ، 96 درصد رتبه مثبت کسب کرده است.

برخی از ژانرها موفق تر از دیگران هستند
وقتی به ترکیب ژانر بازی های برتر نگاه می کنید ، برخی از ژانرها برجسته می شوند. 500 بازی برتر بیشتر شبیه بازی های RPG یا اکشن هستند. به عنوان ژانرهایی با جذابیت گسترده ، این منطقی است. علاوه بر این ، این ژانرها لزوماً نیاز به سالها توسعه و گرافیک باورنکردنی ندارند. بازیهای مسابقه ای و ورزشی به احتمال زیاد کمتر از 500 نفر برتر می شوند زیرا بازیهای مستقل با حق رای دادن AAA فوق العاده واقعی رقابت می کنند. هند برای موفقیت باید به نقاط قوت خود عمل کند و این بدان معناست که ژانرهایی را انتخاب کنید که بازیکنان از خلاقیت ، نوآوری و داستان به جای گرافیک قدردانی می کنند.

قیمتهای پایین به موفقیت منجر نمی شود
یک ایده گسترده در بین توسعه دهندگان مستقل این است که قیمت کمتر منجر به فروش بیشتر می شود. می خواستم بررسی کنم که بازی های مستقل برتر با قیمت آنها چه کار کرده اند. با نگاهی به همه بازی های مستقل ، قیمت متوسط ​​هر بازی 7.1 دلار است (بدون احتساب بازی های رایگان). این کمتر از نیمی از بازی های AA و AAA متوسط ​​است که به ترتیب 17.3 و 20.4 دلار هستند. 500 بازی برتر مستقل 15.4 دلار قیمت دارند که بسیار نزدیک به قیمت AA و AAA است.

نیازی نیست هزینه کمتری دریافت کنید فقط به این دلیل که یک بازی مستقل هستید یا کمتر به عنوان توسعه دهنده شناخته شده اید. از قیمت های پایین تر به عنوان ابزاری برای جذب بازیکن استفاده نکنید (مگر اینکه این کار را از طریق تخفیف انجام دهید). قیمت بازی خود را متناسب با کیفیت بازی اعلام کنید.

من توضیح می دهم که چرا قیمت های پایین منجر به درآمد بیشتر نمی شود در مقاله من "آیا توسعه دهندگان باید هزینه بیشتری برای بازی های مستقل دریافت کنند؟"

مقایسه قیمت

دسترسی مهم است
بازی های مستقل برتر به مخاطبان زیادی می رسد. بخش عمده ای از آن بازاریابی است ، با این حال ، آنها همچنین دسترسی خود را با دسترسی به پلتفرم های بیشتر و به زبان های بیشتر بهبود می بخشند.

تنها 30 درصد از بازی های مستقل بر روی رایانه شخصی و مک قابل دسترسی است. این میزان برای 500 بازی برتر به 62 درصد افزایش می یابد! مک ها برای دستگاه های رومیزی 17 درصد سهم بازار دارند. آنها به عنوان پلتفرم های بازی شناخته نمی شوند ، اما از سوی دیگر ، داشتن نسخه Mac بازی شما به این معنی است که به 17 درصد دیگر بازیکنان احتمالی دسترسی دارید و رقابت کمتری دارید زیرا آنها نمی توانند بازی های دیگر را انجام دهند.

بازی های مستقل معمولاً به زبان c ترجمه می شوند. 3 زبان محبوب ترین زبانها انگلیسی ، آلمانی و فرانسوی هستند. 500 بازی مستقل برتر به طور متوسط ​​به 8 زبان ترجمه شده است. گسترش از 3 زبان برتر به 8 زبان برتر و شامل اسپانیایی ، پرتغالی ، روسی ، چینی و لهستانی به این معنی است که شما به 2.1 میلیارد نفر دیگر از زبانهای مادری در بالای ج موجود دسترسی دارید. 600 متر نه تنها در حال دسترسی به مخاطبانی هستید که نمی توانند انگلیسی صحبت کنند ، بلکه شانس خرید بازی شما را که انگلیسی صحبت می کند افزایش می دهید ، اما ترجیح می دهد به زبان مادری خود بازی کند.

برای بازی ساز شدن و وارد شدن به دنیای بازی و انیمیشن به ما بپیونیدید

اگر یک کار را به درستی انجام می دهید ، آن را بازاریابی کنید
موفقیت بازی به معنای واقعی کلمه با تعداد افرادی که در آن بازی می کنند اندازه گیری می شود. و مردم آن را بازی نمی کنند مگر اینکه از آن آگاهی داشته باشند. یک بازی خوب خود را به عنوان یک مفهوم محبوب و سوءتفاهم در بین توسعه دهندگان مستقل معرفی می کند.

همه 500 بازی برتر از دهان به دهان قوی سود می بردند و در واقع خود را فروختند. با این حال ، برای رسیدن به نقطه از دهان به دهان تأثیر تقویت کننده ای دارد ، آنها نیاز به تقویت اولیه در جاهای دیگر داشتند. همه آنها استراتژی های بازاریابی فوق العاده ای داشتند که منجر به یک جامعه بزرگ موجود شد و سپس فروش را از طریق دهان به دهان افزایش داد.

به عنوان مثال ، Firewatch در سال 2014 با وجود اینکه در بخش بازی های تک نفره داستان محور چالش برانگیز بود ، موفقیت فوق العاده ای را به دست آورد. آنها تصاویری چشم نواز و تریلری داشتند که حس رازآلود و خواستار بیشتر را برای شما به همراه داشت. به دلیل همین بازاریابی بود که آنها تمام توجه رسانه ها و پیگیری تبلیغات دهان به دهان را به خود جلب کردند.

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • الهام بازدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی