یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

  • ۰
  • ۰

اگر در صنعت بازی ها نقش خلاقانه ای دارید ، انتظار می رود که یک نمونه کار داشته باشید.

نمونه کارها راهی است برای نشان دادن بهترین کار خود به معلمان و کارفرمایان پذیرش. مجموعه ای قوی شما را از متقاضیان زیادی که برای هر نقش دارند متمایز می کند ، بنابراین مهم است که زمان را برای درست انجام دادن اختصاص دهید.

مجموعه کارهای یک بازی چه چیزی باید داشته باشد؟
مجموعه بازی ها اغلب به شکل ویدئو یا نمایش هستند. حتی اگر در حال ایجاد مجموعه ای از صدا ، برنامه نویسی یا گیم پلی هستید ، ویدئو بهترین رسانه برای نمایش کار شما است.

  1. فقط بهترین کار خود را درج کنید. بهترین ها را در اولویت قرار دهید یک کارفرما یا مربی پذیرش به احتمال زیاد در روزی که نمونه کارها را مشاهده کرده است ، نمونه کارهای زیادی را دیده است. شما باید توجه آنها را در 30 ثانیه اول جلب کنید. بهترین ها را برای ماندگاری نگذارید زیرا ممکن است کارفرما قبل از رسیدن به آن تسلیم شود.
  2. درباره هنر ، سبک صوتی و ژانرهای شرکت بازی هایی که برای آن درخواست می کنید تحقیق کنید. این را با کاری که نشان می دهید مطابقت دهید. بهتر است یک مجموعه کارهای کوتاهتر از کارهای مرتبط داشته باشید تا یک نمونه بزرگتر که آنچه را که بدنبال آن هستید نشان ندهد.
  3. کارهای موجود در مجموعه خود را با نقش مطابقت دهید. اگر نقش برای هنرمند محیط زیست یا هنرمند شخصیت است ، آن کار را از قبل قرار دهید.
  4. اگر کار گروهی را نشان می دهید ، مشارکت خود را واضح بیان کنید. این می تواند به سادگی یک خط متن روی گرافیک ، ویدئو یا تصویر صفحه باشد.
  5. ممکن است شخصی که به نمونه کارهای شما نگاه می کند بدون شما به آن نگاه کند ، بنابراین از متن برای توضیح اینکه از چه ابزار یا نرم افزاری استفاده کرده اید استفاده کنید.
  6. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارها در انواع اندازه صفحه ، دستگاه ها و مرورگرها کار می کند. اگر آن را روی دسکتاپ ساخته اید ، بررسی کنید که هنوز در تلفن همراه خوب به نظر می رسد. اگر از Safari استفاده می کنید ، آزمایش آن را در Chrome فراموش نکنید.
  7. وسوسه نشوید کارهایی را که متعلق به شما نیست انجام دهید آن را به روز نگه دارید. با کارهای جدید تجدید کنید.
  8. پیوستن به نمونه کارها از CV و نامه همراه - و مطمئن شوید که پیوند وب کار می کند اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

کلاسهای تخصصی

  • ۰۰/۰۶/۳۰
  • الهام بازدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی