تبلیغات تلویزیونی در زمان شبکه های اجتماعی
در یک مورد، تبلیغات تلویزیونی شکلی از ارتباطات برونگرای معمولی بازاریابی قبل از وب است. از سوی دیگر، ما در مورد قالبی صحبت می کنیم که برای عموم، حتی جوان ترین مخاطبان آشناست.
بنابراین، تولید تبلیغات تلویزیونی برای وب به معنای همسویی زبان سنتی با فرصتهای امروزی برای هدفگیری، تعامل و جمعآوری داده است.
چه طور باید شروع کرد
مهمتر از همه، چیزی که من به آن نیاز دارم ایدهای است که ساده و سازگار باشد. بنابراین تبلیغات می تواند به کانون یک استراتژی ارتباطی تبدیل شود که از تصاویر بصری، صفحات فرود و پیشنهادات ویژه تشکیل شده است.
استراتژی ارتباطی و ارزش پیشنهادی
این ایده ساده باید حول گزاره ارزش ساخته شود. در واقع تکرار مکانیسمی است که تبلیغات تلویزیونی از آن استفاده می کند.
در وب، تکرار باید در مورد ارزش پیشنهادی باشد.
چگونه از تیزرتبلیغاتی تلویزیونی خود بهترین بهره را ببرم؟
در یک کلام، دنیای ارتباطات اغلب فاقد مهمترین عنصر است: شجاعت.
گاهی اوقات، مشتریان میترسند مخاطبان خود را با قالبی خارج از شخصیت بترسانند.
و با این حال، این مخاطبان انسانهایی هستند که مثل بقیه با نان و تلویزیون بزرگ شدهاند.
رویاهای بزرگی داشته باشید که انگار یک ستاره هالیوود هستید
برای شروع، حفظ یک رویکرد عملی و عملی درست است. با این حال، هرازگاهی مهم است که در کارخانه رویا سوخت گیری کنم تا احترام مخاطبانم را جلب کنم.
بازی با رمز و راز
به همین ترتیب، یک تیزر، تریلر یا تلویزیون AD یک راه حل ویدیویی است که هدف آن تعلیق و ترس مخاطب از از دست دادن آن است.
از این رو، می توانم از این تنش برای شروع گفتگو استفاده کنم.
با استراتژی راه اندازی مناسب، مخاطبان خود را جذب کنید
هیچ تیزر تبلیغاتی تلویزیونی یا تریلر نمی تواند بدون استراتژی راه اندازی مناسب کار کند. در واقع، استراتژی انتشار ویدیو تأثیر تعیین کننده ای در موفقیت آن دارد.
- ۰۰/۰۸/۱۷