چگونه با Animoto یک ویدیوی تبلیغاتی بسازیم
1. یک الگوی استوری برد انتخاب کنید یا از ابتدا شروع کنید.
2. عکس ها و کلیپ های ویدیویی خود را آپلود کنید یا از کتابخانه سهام Getty Images انتخاب کنید.
3. با تغییر رنگ ها، موسیقی و متن و افزودن لوگوی خود، شخصی سازی کنید.
4. ویدیوی تبلیغاتی خود را تولید و به اشتراک بگذارید.
ما می خواهیم به شما کمک کنیم که مورد توجه قرار بگیرید
با شروع ایجاد ویدیو، ما اینجا هستیم تا در این راه به شما کمک کنیم! با Animoto شروع کنید و مانند شما در انجمن بازاریابی ویدیوی اجتماعی Animoto در فیس بوک به دیگران بپیوندید. تیم ما از کارشناسان ویدیو آماده است تا با نکات، ایدهها، الهامبخشی و بازخورد در مورد ویدیوهایتان به رشد شما کمک کند.
چگونه یک ویدیوی تبلیغاتی بسازیم
نحوه استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده را برای ایجاد تبلیغات در مورد رویداد بعدی خود کشف کنید.
اگر قصد ساخت تیزر تبلیغاتی را دارید، یک ویدیوی تبلیغاتی رویداد موجود میتواند راهنماییهایی در مورد کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که نباید انجام دهید ارائه میکند. به عنوان مثال، یک ویدیوی تیزر رویداد امسال به دلایل اشتباه خبرساز شده است. احتمالاً مستندی در مورد جشنواره Fyre دیدهاید - یک رویداد موسیقی و سبک زندگی شکست خورده در سال 2017. هیاهوی این جشنواره توسط یک ویدیوی تیزر رویداد که آن را به عنوان یک تجربه مجلل و عجیب و غریب معرفی می کرد، تقویت شد.
ویدیوی تیزر رویداد چیست؟
انجام بازاریابی ویدیویی برای رویداد شما باعث میشود بین استقبال خوب و نادیده گرفته شدن یا فراموش شدن آن تفاوت ایجاد شود. ایجاد آگاهی و نشان دادن این که سفر بزرگ بعدی شما را نباید از دست داد، حیاتی است. بنابراین، تیزر رویداد شما چگونه باید باشد؟
یک تیزر یک رویداد عالی شامل سه عنصر زیر است:
1. با "ترس از دست دادن" مخاطبان خود بازی کنید
البته، با ادعاهای خود و به تصویر کشیدن رویداد صادق باشید، اما می خواهید آن را به گونه ای بازاریابی کنید که به شرکت کنندگان بالقوه شما نشان دهد که ارزش دارد و در خور توجه آنها است.
2. قالب رویداد خود را توضیح دهید
از آنجایی که شرکت کننده بالقوه در حال برنامه ریزی است، به ارائه حداقل تاریخ ها و زمان های اولیه کمک می کند.
3. به مخاطب گزینه پیگیری بدهید
اگر به دنبال افزایش حضور در رویداد بعدی خود هستید، هدف از این تیزر ویدیو ایجاد مخاطبین بیشتر است. این ممکن است به این معنی باشد که یک آدرس ایمیل تماس یا وبسایتی که به آنها امکان میدهد بلیت بخرند یا برنامهریزی کنند، باشد.
- ۰۰/۰۸/۱۷