یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

  • ۰
  • ۰

ویدئوی تبلیغاتی چیست؟

 همانطور که از نام آن مشخص است، ویدئوهای تبلیغاتی در واقع برای تبلیغ یک برند یا محصول استفاده می شوند. آنها اغلب بینش یا توضیحاتی در مورد شرکت ارائه می دهند و همچنین می توانند برای تشویق بینندگان به انجام یک عمل خاص مانند کلیک کردن بر روی یک وب سایت خاص یا شرکت در یک رقابت استفاده شوند. آنها را می توان با استفاده از رسانه ها و روش های مختلف، از فیلم زنده گرفته تا موشن گرافیک ایجاد شده با استاپ موشن، CG، ترکیب افتر افکت، تکنیک های دو بعدی یا سه بعدی - یا ترکیبی از تقریباً همه موارد فوق ساخت.

فیس‌بوک Factory، توسط Buck، با رسانه‌های ترکیبی، با استفاده از فیلم زنده، به‌علاوه تکنیک‌های انیمیشن دوبعدی و سه‌بعدی ایجاد شده است.

ویدیوهای تبلیغاتی همه در مورد داستان سرایی تصویری هستند

چه در حال توسعه یک ویدیوی تبلیغاتی برای یک شرکت حقوقی یا برای یک برنامه راه رفتن با سگ باشید، فرآیند خلاقانه بیان داستان محصولات شما با استفاده از تکنیک های بصری است. با جدا کردن محصول آزمایش کنید تا به درک واقعی از ماهیت و مزایای آن دست یابید. سپس، می‌توانید بهترین راه را برای قرار دادن دوباره قطعات در کنار هم پیدا کنید و داستان محصول را هم به صورت دقیق و هم به صورت بصری با هم ارتباط برقرار کنید، و آن را برای مخاطبان وسیعی جذاب و مجذوب کنید.

 در ساخت موشن گرافیک تبلیغاتی مهم نیست که برای چه نوع محصولی یک ویدیوی تبلیغاتی ایجاد می کنید، می توانید روش مناسبی برای ارائه آن به شیوه ای جذاب پیدا کنید. شرکت سازنده، باک، با این ویدیو برای شرکت بیمه سلامت، Bridgespan، که با استفاده از گرافیک های حرکتی ساخته شده است، کاملاً به این موضوع دست یافته است. آیا ایده خواندن آگهی بیمه درمانی شما را پر از هیجان می کند؟ به احتمال زیاد پاسخ شما «نه» است، اما این آگهی به ما نشان می‌دهد که چگونه یک موضوع به ظاهر کسل‌کننده و سنگین را می‌توان با استفاده از گرافیک‌های متحرک به یک ویدیوی سرگرم‌کننده، سبک و رنگارنگ تبدیل کرد (به‌علاوه – یک گتو بلستر و انتقال‌های شگفت‌انگیز هرگز به کسی آسیبی نزدند) .

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • الهام بازدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی