چگونه یک ویدیوی تبلیغاتی عالی بسازیم
احتمالاً اصطلاح "ویدئوی تبلیغاتی" را زیاد شنیده اید، معمولاً در زمینه تبلیغات آنلاین پیرامون یک رویداد آینده. اما در واقع یک ویدیوی تبلیغاتی چیست؟ چرا یکی بسازید؟ و چگونه می توانید یک خوب بسازید؟
امروز قصد داریم به تمام این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر پاسخ دهیم، مزایای ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی، زمانی که میخواهید از یک ویدیوی تبلیغاتی استفاده کنید و نحوه استفاده بهینه از آنها در استراتژی کلی بازاریابی ویدیویی خود را پوشش میدهیم.
ویدئوی تبلیغاتی چیست؟
یک ویدیوی تبلیغاتی یا ویدیوی تبلیغاتی ویدیویی است که برای هدف صریح تبلیغ یک ابتکار بازاریابی، فروش یا رویداد خاص استفاده میشود. تبلیغات اغلب از نظر سبک و لحن شبیه به یک ویدیوی تیزر هستند، جایی که شما توجه مخاطبان خود را جلب می کنید و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر به سمت خود جلب می کنید. این ویدیو برای یک رویداد پخت و پز در کنار خیابان یک مثال موثر است.
چه زمانی باید سفارش تیزر تبلیغاتی را انجام دهیم؟
ویدیوهای تبلیغاتی برای جذب بازدیدکنندگان جدید با ایجاد آگاهی آنلاین برای رویدادها و تبلیغات آتی عالی هستند. اگر بینندگان شما با نام تجاری شما جدید هستند، سفارش تیزر تبلیغاتی می تواند با برانگیختن علاقه آنها به تبلیغات فعلی شما، آنها را به شرکت شما معرفی کند.
برای کسانی که برند شما را میشناسند، میتوانید با بازگرداندن بازدیدکنندگان فعلی و مکرر آنها و ارائه دلیل دیگری برای در نظر گرفتن تجارت با شرکت خود، آنها را جذب کنید.
در اینجا یک مثال خوب است - بگویید یک مشتری یا مشتری بالقوه در سایت شما است و مدتی است که محصول یا خدمات شما را در نظر گرفته است. با به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی تبلیغاتی با آنها برای تبلیغات آینده، میتوانید ارزش اضافی و یک دلیل دیگر برای بله گفتن آنها ارائه دهید.
- ۰۰/۰۸/۱۷