یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

یک دوستدار تولید انیمیشن, بازی و تیزرهای تبلیغاتی

من عاشق رسانه های دیجیتال هستم, تولید انیمیشن, پویانمایی, بازیهای ویدئویی, تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه ارتباط با انبوه مخاطبان است

تولید بازی و انیمیشن و فیلم و تیزر تبلیغاتی تخصصی ترکیب شده از هنر و تکنیکهای دیجیتال روز دنیا میباشد. برای تولید پویانمایی, یا سفارش تولید بازی یا انیمیشن یا کلیپهای تبلیغاتی باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم که من به نوبه خود سعی میکنم اطلاعات جامعی در این زمینه در این وبلاگ گردآوری نمایم. شرکتها و استودیوهای معتبر ایرانی توانایی تولید پروژه های با کیفیت حرفه ای را دارا میباشند.

  • ۰
  • ۰

 

بازرگانی صنعتی چیست؟

(نمونه تصویری) یک فیلم صنعتی تجاری یا صنعتی ویدیوهایی هستند که مخاطبان «صنعت» یا تجاری را هدف قرار می دهند. به طور خاص، فیلم‌های صنعتی فقط برای استفاده غیرپخشی، فیلم‌های آموزشی نیروی انسانی، فیلم‌های ارتش و نظامی، فیلم‌های تولیدی، فیلم‌های آموزشی و غیره هستند. ویدیوهای صنعتی تولیدات «حمایت‌شده» هستند که وضوح و عمل‌گرایی را در اولویت قرار می‌دهند. در اینجا یک نمونه از یک ویدیو صنعتی آورده شده است: ممکن است فکر کنید، «چرا باید یاد بگیرم فیلم صنعتی چیست؟ من کارمند صنعت نیستم.»

در واقع، بازیگران در هر سنی همیشه در تبلیغات صنعتی و فیلم های صنعتی بازی می کنند. در واقع، برخی از هنرجویان دیگر در کلاس‌های بازیگری شما برای بچه‌ها ممکن است حتی در آن‌ها انتخاب شده باشند، اگرچه شما کار آنها را نمی‌دیدید زیرا تبلیغات صنعتی و فیلم‌های صنعتی برای پخش عمومی نیستند.

 

 

کتاب بازرگانی صنعتی و فیلم بازیگران کودک
بله بازیگران کودک در ویدئوهای صنعتی کار می کنند! شرکت‌های اسباب‌بازی مانند Mattel تبلیغات صنعتی را برای نمایش محصولات برای خرده‌فروشان ملی و بین‌المللی ایجاد می‌کنند. بسیاری از اولین مشاغل بازیگری هنرجویان جوان ما پس از آموزش در مدرسه بازیگری ما برای کودکان در لس آنجلس، تولیدات صنعتی یا داخلی هستند.
تبلیغات صنعتی برای چیست؟
هدف از فیلمبرداری صنعتی بسته به مشتری متفاوت است. ویدئوهای بازاریابی، مانند مثال ماتل، برای انتقال ارزش خدمات یا محصولات به خریداران یا مشتریان بازار ناخالص هستند. برخی از ویدیوهای صنعتی صرفاً برای توضیح نحوه مونتاژ، مراقبت یا استفاده از یک محصول هستند. برخی دیگر ممکن است بر بیان شایستگی های یک هدف یا شرکت به منظور جذب اهداکنندگان یا سرمایه گذاران متمرکز شوند. شرکت‌های بزرگ از ویدئوهای داخلی برای برقراری ارتباط با سیاست‌های داخلی، چشم‌انداز، ارتقای کارایی یا صرفاً برای بالا بردن روحیه استفاده می‌کنند.
آیا ویدیوهای صنعتی بازیگر «واقعی» هستند؟
به طور خلاصه، کاملا! از آنجایی که ساخت آن‌ها هزینه کمتری دارند، ویدیوهای صنعتی کاملاً جایگزین «فیلم‌های» صنعتی شده‌اند، اگرچه این اصطلاحات اغلب به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. با این حال، ویدئوهای صنعتی همان مراحل اولیه توسعه، پیش تولید، تولید، پس از تولید و توزیع را مانند فیلم‌های بلند اصلی، در صورتی که در مقیاس کاهش یافته، طی کنند. برای بازیگران، تجربه بازیگری و بازی در یک ویدیو صنعتی نیز کاملاً شبیه به سایر تولیدات تجاری،

تلویزیونی و سینمایی است.

گاهی اوقات تولیدکنندگان ویدئوهای صنعتی «نویسندگان فنی» را استخدام می‌کنند تا اطلاعات فنی دشوار را از «متخصصان موضوع» به فیلم‌نامه‌هایی ترجمه کنند که توسط مخاطبان عمومی‌تر قابل درک باشد. بازیگرانی که در چنین تولیداتی نقش آفرینی می کنند اغلب با اصطلاحات صنعتی کار می کنند. مانند پیچاندن زبان های تجاری یا دیالوگ های هر فیلمنامه تئاتری، اصطلاحات تخصصی باید تمرین کنند تا زمانی که کلمات خود به خود و طبیعی به نظر برسند.

ویدئوهای صنعتی در حال افزایش

نحوه توزیع ویدیوهای صنعتی نیز به مخاطبان و هدف آنها مرتبط است. ویدئوهای آموزشی ممکن است همراه محصول باشد، بنابراین خریداران یاد می‌گیرند که از آن به بهترین شکل استفاده کنند. ویدیوهای بازاریابی ممکن است مستقیماً برای مشتریان بالقوه ارسال شود تا آنها را وادار به خرید، اهدا، سرمایه گذاری یا تأیید یک محصول یا خدمات کند. هر دو نوع ویدئو ممکن است برای نمایشگاه طراحی شده و در یک رویداد یا نمایشگاه تجاری نمایش داده شوند.

با ابزارهای دیجیتالی که هزینه های کلی فیلمبرداری و تولید ویدئو با کیفیت بالا را کاهش می دهند، استفاده از انواع ویدئوهای صنعتی در حال افزایش است. تقریباً همه این ویدیوها به بازیگران، صداپیشگان و سخنگویان یا مجریان جلوی دوربین نیاز دارند، که به معنای کار و خبر خوب برای گروه تولید و مجریان جلوی دوربین است.

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • الهام بازدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی